- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED, Mini-LED, IPS, VA, TN - melyik panelt válaszd 2025-ben?
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen processzort vegyek?
- Hobby elektronika
- 3D nyomtatás
- Milyen videókártyát?
- IGP nélküli processzorokkal készül az Intel és az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS notebook topic
Aktív témák
-
-
TKL
tag
Sziasztok!
Nem tudom másban felmerült-e a gondolat, de én az SJ5000x-emet használnám az akciókamera mivoltán túl is, fényképezésre (teljesen amatőr vagyok a fényképezés terén, de valamiért tetszik ez a kamera fotó szempontból is). Alapvetően ezt meg is tehetem, viszont mivel fix a fókusz (illetve a FOV miatt) 2 dolog kiesik: a makró, és a zoom.
A kérdéseim a következőek lennének:
1. Milyen adapterekkel tudnék makró, illetve zoom lencséket rárakni a kamerára (amennyiben ez lehetséges - bár valahol láttam már erre vonatkozó leírásokat - C,S,T adapterek, cctv lencse adapterek)?
2. Milyen makró illetve zoom lencse lenne ajánlatos?
3. Van-e értelme egyáltalán vesződni ezzel az egésszel?
Előre is köszönöm a segítséget!
Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED, Mini-LED, IPS, VA, TN - melyik panelt válaszd 2025-ben?
- Motoros topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Amatőr csillagászat
- Csíkszélességben verné az Exynos 2600 a Snapdragon 8 Elite 2-t
- Synology NAS
- ZIDOO médialejátszók
- Le Mans Ultimate
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged