- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- LG LCD és LED TV-k
- A GDDR7 memóriák okozzák az új GeForce-ok magas árazását
- Milyen processzort vegyek?
- Home server / házi szerver építése
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Aktív témák
-
dehecked
tag
újabb kérdés (bocsi ha idegesítek vkit de ez van, kezdő vagyok)
ha nem csak a 2.3.5-öt teszem fel hanem a fentebb linkelt tutorialban említett DarkCore kernelt, meg a Voodoo Controlt meg rootolok meg ext4 meg a búbánat tudja akkor lesz vmi hibája a telefonnak? pl amiket itt szoktatok írni h hibásan vagy nem működik a kamera? rosszalkodik a híváskezelés? ilyenekre gondolok. egyelőre ennyi lennék, köszi a válaszolók eddig munkáját -
dehecked
tag
válasz B.Ricsike #22477 üzenetére
a pdafanclub-os link nem az igazi mert fel kéne regisztrálni h lássam a linkeket. a videót most nézem majd. illetve a test mode-ot is kipróbálom hátha, mert nekem semmi bajom a kies-szel, nem hackelni van a telefonom, hanem h programozhassak androidra is. megint egy kérdés: samfirmware-en mitől függ h piros vagy fehér az adott ROM verziószáma? ja és ami most kikerült szeptemberben 2.3.5 az is sima gyári verzió és stabil? vagy vannak ezen az oldalon is ilyen házibarkács ROMok?
-
dehecked
tag
Pár napja kezdtem el kutakodni frissebb ROM után a telómra és KIES nem talált 2.2.1nél frissebbet, samfirmware-en van, de ahhoz meg odin kell amit még nem használtam és kéne vki aki tud segíteni benne vagy tud adni egy linket használható tutorialhoz. Lenne itt olyan kedves ember aki ezt megteszi nekem? ^^
-
dehecked
tag
Hello srácok!