Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • galmat

    aktív tag

    Na, próbáljátok meg nekem eladni ezt a táblát, amit úgy védtek.
    Tegyük fel, még táblagép vásárlás előtt állnék, miért vegyem a Surfacet??
    Inkább mondom miért ne.
    - drága
    - ilyen áron sokkal szebb kijelzős táblagépet kapni, AMI A TÁBLAGÉP LÉNYEGE.
    - a win8 tablet verziója egy lutri, nincs rá app, és mint láthajuk, a win7-hez készült mobil appok sehol sincsenek az app storehoz képest, de az google play storehoz képest se. Gondolok itt arra, hogy hol vannak a leginnovatívabb appok? Hol jelennek meg legelőször és a legkiemelkedőbb játékok? App store a válasz mindenre.
    - ha valaki annyira utálj az apple-t, hogy ha ingyen lenne, akkor se venne, akkor az se vesz majd win8-at, mert az android tablet verziója meg kezd kiforrni, de ehhez évek kellettek. Évek, ami lemaradása most az MS-nak.

    Lehet, hogy egyszer jó táblagép lesz majd a win8 alá, de az minimum 2-3 év. Ha kitart addig az ms pénze hozzá, merthogy a win7 phone még úgy is kudarc, hogy beszállt a nokia is.

  • galmat

    aktív tag

    A Microsoftnak befellegzett!
    Egyrészt PC-n a borzalmas a jó szó a windows 8-ra. 20-22" kijelző mérettől felfele, ami az elterjedt, nevetséges egy ilyen kezelőfelület. Most leírom, emlékezzetek rá, a win8 legalább akkora bukás lesz, mint a Vista. Pedig a win7-et szeretem és használom, azt kéne tovább csiszolni.

    A táblagépről, mert hogy tudottak az árak mára, kedző ár 499 dollár, ami nagyon csúfos bukta lesz. Miért? Mert ennyiért retina felbontású iPadet kapsz, amire 100 000+ db alkalmazás érhető el az app store-ban, ezzel szemben ugyanilyen áron, aki surface-t venne, kap egy új rendszert, amire 0 alkalmazás van, mivel surface RT-n nem futnak a mostani windows appok, azok majd csak a drága verzióson fognak. Emellett kapnak egy 2012 végére már elavult kijelzőt. Ráadásul ott vannak az erős konkurensek, a Kindle Fire HD vagy Google Nexus, amik röhögve verik mindenben a Surfacet, az iPadről nem is beszélve.

    És miért bukás? Mert egy előre láthatóan elhasalt vonal reklámjára jelenleg 300 milliárd forintot akar költeni a Microsoft.

Új hozzászólás Aktív témák