- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple asztali gépek
- Jövőre jósolják a memóriahiányt, ami egy évtizedig is fennmaradhat?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- DUNE médialejátszók topicja
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
őstag
"Az Ubisoft sem ír saját memóriamenedzsmentet, hanem beépítik az AMD VMA-ját. Az eléggé kiforrott, támogat minden gyártót, egy csomó esetet lefed, amiket nem, azokra pedig egyszerű módosítani."
Tehát az Ubisoft végigment ezen:
1. közvetlen hozzáférést akarunk ->2. túl bonyolult, túl drága, inkább mégsem -> 3. használjunk AMD referencia kódotLényegében nem a driver helyére lépett be a devek által írt felhasználói program, hanem a driver lépett be a felhasználói programokba, customizálhatósággal.
-
huskydog17
addikt
"Egyébként minden motorjuk tartalmaz DX12 és Vulkan API-ra is támogatást."
Akkor ezt most nagyon nem értem. Ha így van, akkor miért DX11-el szállítják a címeket a játékosoknak, amikor az explicit leképzővel sokkal nagyobb kontrolljuk van? Ez szembe megy a józan ésszel.
2019-ben is több olyan címet hoztak i, melyek kizárólag DX11-et használnak/használtak. Ha van DX12 és Vulkan leképző ezekhez, akkor miért a "fekete doboz" DX11-et alkalmazták? Semmi értelme."mert két leképezővel megnő a karbantartási költség"
Épp ez az, akkor kukázni kéne minden motorból a DX11-et és kész, de nem ez történik. Division címeket és most már a Siege és Breakpoint is két leképzőt szállít. Ez megint szembe megy azzal, amit mondasz és a józan ésszel.
-
huskydog17
addikt
Köszi!
Akkor AC Odyssey-nél még ezek szerint van némi esély.Az tehát már világos, hogy az Ubi mindkét explicit API-al kísérletezik, ugye a Snowdrop DX12 irányba ment, míg a Rainbow Six Siege és az újabb Anvil motorok Vulkan irányba.
Van arról valami publikus információ, hogy az Ubi többi motorjával mi a terv, hogy melyik explicit API-ra viszik tovább? Konkrétan itt a Dunia Engine-re gondolok, ugye a 2019-es verzió még mindig DX11-es, az a motor is nagyon CPU intenzív.
Ezen felül még a Disrupt Engine-nek jönne nagyon jól egy Vulkan vagy DX12 mód, de nem tudom, hogy ez még egyáltalán fejlesztés alatt áll-e, bár ha a Watch Dogs Legion továbbra is ezt fogja használni, akkor ugye ott kelleni fog az explicit API főleg az érkező ray tracing effektek miatt is.#4: "Meg talán a Division 2 ami megkaphatná, de azt se biztos/valószínű. "
Nem, a Division DX12-t használ.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 10 és 10 Pro összehasonlító gyorsteszt
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xbox One
- Milyen légkondit a lakásba?
- Tőzsde és gazdaság
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- World of Tanks - MMO
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Motorola Edge 40 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA CM 600W
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One 500GB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest