- Alaposan felpumpálta AI gyorsítójának izmait a Google
- Kisebb "atomreaktort" avatott a Minisforum
- A Microsoft bedurvult, így a jövőben keményen odacsapnak a veszélyes drivereknek
- Scalperektől félti RAM moduljait a Framework
- Drasztikusan lassíthatja a játékokat egyes VGA-kon a Windows 11 új frissítése
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Steam Deck
- Apple asztali gépek
- Scalperektől félti RAM moduljait a Framework
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- SSD kibeszélő
- Kompakt vízhűtés
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
őstag
"Az Ubisoft sem ír saját memóriamenedzsmentet, hanem beépítik az AMD VMA-ját. Az eléggé kiforrott, támogat minden gyártót, egy csomó esetet lefed, amiket nem, azokra pedig egyszerű módosítani."
Tehát az Ubisoft végigment ezen:
1. közvetlen hozzáférést akarunk ->2. túl bonyolult, túl drága, inkább mégsem -> 3. használjunk AMD referencia kódotLényegében nem a driver helyére lépett be a devek által írt felhasználói program, hanem a driver lépett be a felhasználói programokba, customizálhatósággal.
-
huskydog17
addikt
"Egyébként minden motorjuk tartalmaz DX12 és Vulkan API-ra is támogatást."
Akkor ezt most nagyon nem értem. Ha így van, akkor miért DX11-el szállítják a címeket a játékosoknak, amikor az explicit leképzővel sokkal nagyobb kontrolljuk van? Ez szembe megy a józan ésszel.
2019-ben is több olyan címet hoztak i, melyek kizárólag DX11-et használnak/használtak. Ha van DX12 és Vulkan leképző ezekhez, akkor miért a "fekete doboz" DX11-et alkalmazták? Semmi értelme."mert két leképezővel megnő a karbantartási költség"
Épp ez az, akkor kukázni kéne minden motorból a DX11-et és kész, de nem ez történik. Division címeket és most már a Siege és Breakpoint is két leképzőt szállít. Ez megint szembe megy azzal, amit mondasz és a józan ésszel.
-
huskydog17
addikt
Köszi!
Akkor AC Odyssey-nél még ezek szerint van némi esély.Az tehát már világos, hogy az Ubi mindkét explicit API-al kísérletezik, ugye a Snowdrop DX12 irányba ment, míg a Rainbow Six Siege és az újabb Anvil motorok Vulkan irányba.
Van arról valami publikus információ, hogy az Ubi többi motorjával mi a terv, hogy melyik explicit API-ra viszik tovább? Konkrétan itt a Dunia Engine-re gondolok, ugye a 2019-es verzió még mindig DX11-es, az a motor is nagyon CPU intenzív.
Ezen felül még a Disrupt Engine-nek jönne nagyon jól egy Vulkan vagy DX12 mód, de nem tudom, hogy ez még egyáltalán fejlesztés alatt áll-e, bár ha a Watch Dogs Legion továbbra is ezt fogja használni, akkor ugye ott kelleni fog az explicit API főleg az érkező ray tracing effektek miatt is.#4: "Meg talán a Division 2 ami megkaphatná, de azt se biztos/valószínű. "
Nem, a Division DX12-t használ.
Új hozzászólás Aktív témák
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Temu
- Steam topic
- Gumi és felni topik
- Fejhallgatós találkozó
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Assetto Corsa Rally
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Dell Precision 5540 notebook - i9 9880H 64GB DDR4 2TB SSD nVidia Quadro T2000 4GB W11
- HP EliteBook 850 G7 (15.6") i7-10610U - Garancia, Akció!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G1 - i3-4GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



