Hirdetés

Vulkan API-ra ugrik a Ghost Recon Breakpoint

A következő héten érkező frissítés jelentősen csökenti majd a többletterhelést.

Hirdetés

A Ubisoft bejelentette, hogy a következő héten kiadják a Ghost Recon Breakpoint című játék legújabb frissítését, amely játékmenetre vonatkozó újításai mellett bevezeti a Vulkan API támogatását, így a meglévő DirectX 11-ről egy olyan módra lehet váltani, amely hatékonyabban használja ki a PC-s hardvereket.

Az új leképező explicit párhuzamos parancsátadásának köszönhetően csökken majd a processzorlimites szituációk száma, továbbá az aszinkron compute funkciónak köszönhetően bizonyos compute shaderek is hatékonyabban futnak majd, ezzel is csökkentve a GPU limites helyzetek előfordulását. Ezek mellett a textúrák streamelése jóval hatékonyabb lesz, ami a Vulkan API aszinkron DMA képességének köszönhető, továbbá a memória közvetlen menedzselése lehetővé teszi a dinamikus adatok hatékonyabb felhasználást. Ez csökkenti a memória fragmentációját, illetve javítja a jelenetszámításhoz szükséges időt.

A Vulkan API-t tartalmazó frissítés március 24-én válik elérhetővé. A futtatásához természetesen kompatibilis Vulkan implementáció kell, de a DirectX 11-hez megadott hardverigény nem módosul, sőt, tulajdonképpen teljesítmény javulása várható. A kiadó természetesen a legfrissebb meghajtók használatát javasolja.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés