- Majdnem 20 évvel később befejezték a rajongók a PC-s Grand Theft Auto IV-et
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Mini PC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- RAM topik
- Videós, mozgóképes topik
- Univerzális megoldás lesz az AMD-féle FSR Redstone?
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
"Egyébként minden motorjuk tartalmaz DX12 és Vulkan API-ra is támogatást."
Akkor ezt most nagyon nem értem. Ha így van, akkor miért DX11-el szállítják a címeket a játékosoknak, amikor az explicit leképzővel sokkal nagyobb kontrolljuk van? Ez szembe megy a józan ésszel.
2019-ben is több olyan címet hoztak i, melyek kizárólag DX11-et használnak/használtak. Ha van DX12 és Vulkan leképző ezekhez, akkor miért a "fekete doboz" DX11-et alkalmazták? Semmi értelme."mert két leképezővel megnő a karbantartási költség"
Épp ez az, akkor kukázni kéne minden motorból a DX11-et és kész, de nem ez történik. Division címeket és most már a Siege és Breakpoint is két leképzőt szállít. Ez megint szembe megy azzal, amit mondasz és a józan ésszel.
-
huskydog17
addikt
Köszi!
Akkor AC Odyssey-nél még ezek szerint van némi esély.Az tehát már világos, hogy az Ubi mindkét explicit API-al kísérletezik, ugye a Snowdrop DX12 irányba ment, míg a Rainbow Six Siege és az újabb Anvil motorok Vulkan irányba.
Van arról valami publikus információ, hogy az Ubi többi motorjával mi a terv, hogy melyik explicit API-ra viszik tovább? Konkrétan itt a Dunia Engine-re gondolok, ugye a 2019-es verzió még mindig DX11-es, az a motor is nagyon CPU intenzív.
Ezen felül még a Disrupt Engine-nek jönne nagyon jól egy Vulkan vagy DX12 mód, de nem tudom, hogy ez még egyáltalán fejlesztés alatt áll-e, bár ha a Watch Dogs Legion továbbra is ezt fogja használni, akkor ugye ott kelleni fog az explicit API főleg az érkező ray tracing effektek miatt is.#4: "Meg talán a Division 2 ami megkaphatná, de azt se biztos/valószínű. "
Nem, a Division DX12-t használ. -
huskydog17
addikt
Abu, van arról bármilyen információd, hogy az Ubi a többi Anvil motorral szerelt játékba is belerakja a Vulkan-t? Ugye a Breakpoint az Anvil-t használja, an most ha ez a játék kap Vulkan-t, akkor a motort is módosították, mondjuk Anvil-re ez nagyon ráfért, mert iszonyat lassú lett DX11 alatt. Konkrétan az érdekelne, hogy vajon az AC Odyssey is fog-e kapni Vulkan leképzőt, ugyanis annak is nagyon jól jönne. Feltételezem az AC Origins-hez az Ubi már nem fog hozzányúlni, az már túl "régi".
Kíváncsi leszek mekkora teljesítmény többletet fog hozni az új leképző.
Új hozzászólás Aktív témák
- Majdnem 20 évvel később befejezték a rajongók a PC-s Grand Theft Auto IV-et
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Lassan teljes a Xiaomi 16 tudáslistája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Képeken a Huawei új Watch GT 6 órái
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Mini PC
- További aktív témák...
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3356
- Apple iPhone 14 128 GB Fehér 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Xbox Series kontrollerek 1 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest