Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu, van arról bármilyen információd, hogy az Ubi a többi Anvil motorral szerelt játékba is belerakja a Vulkan-t? Ugye a Breakpoint az Anvil-t használja, an most ha ez a játék kap Vulkan-t, akkor a motort is módosították, mondjuk Anvil-re ez nagyon ráfért, mert iszonyat lassú lett DX11 alatt. Konkrétan az érdekelne, hogy vajon az AC Odyssey is fog-e kapni Vulkan leképzőt, ugyanis annak is nagyon jól jönne. Feltételezem az AC Origins-hez az Ubi már nem fog hozzányúlni, az már túl "régi".
Kíváncsi leszek mekkora teljesítmény többletet fog hozni az új leképző.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Köszi!
Akkor AC Odyssey-nél még ezek szerint van némi esély.Az tehát már világos, hogy az Ubi mindkét explicit API-al kísérletezik, ugye a Snowdrop DX12 irányba ment, míg a Rainbow Six Siege és az újabb Anvil motorok Vulkan irányba.
Van arról valami publikus információ, hogy az Ubi többi motorjával mi a terv, hogy melyik explicit API-ra viszik tovább? Konkrétan itt a Dunia Engine-re gondolok, ugye a 2019-es verzió még mindig DX11-es, az a motor is nagyon CPU intenzív.
Ezen felül még a Disrupt Engine-nek jönne nagyon jól egy Vulkan vagy DX12 mód, de nem tudom, hogy ez még egyáltalán fejlesztés alatt áll-e, bár ha a Watch Dogs Legion továbbra is ezt fogja használni, akkor ugye ott kelleni fog az explicit API főleg az érkező ray tracing effektek miatt is.#4: "Meg talán a Division 2 ami megkaphatná, de azt se biztos/valószínű. "
Nem, a Division DX12-t használ.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"Egyébként minden motorjuk tartalmaz DX12 és Vulkan API-ra is támogatást."
Akkor ezt most nagyon nem értem. Ha így van, akkor miért DX11-el szállítják a címeket a játékosoknak, amikor az explicit leképzővel sokkal nagyobb kontrolljuk van? Ez szembe megy a józan ésszel.
2019-ben is több olyan címet hoztak i, melyek kizárólag DX11-et használnak/használtak. Ha van DX12 és Vulkan leképző ezekhez, akkor miért a "fekete doboz" DX11-et alkalmazták? Semmi értelme."mert két leképezővel megnő a karbantartási költség"
Épp ez az, akkor kukázni kéne minden motorból a DX11-et és kész, de nem ez történik. Division címeket és most már a Siege és Breakpoint is két leképzőt szállít. Ez megint szembe megy azzal, amit mondasz és a józan ésszel.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ