Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem a DX11-es fagyások sosem lesznek benne teljesen javítva. Ez a Frostbite 3 működéséből ered, és sajnos ez várható az újabb Frostbite 3-as játékoknál is. Ne hidd, hogy véletlenül tolja az EA ennyire az AMD API-ját. Sajnos nem tudják megírni teljesen stabilra a játékaikat DX11-ben. De nekünk elég, ha csak a teszt, amúgy rövidnek tekinthető időszakáig lefut.
Szerk.: Azoknak a Frostbite 3 játékoknak is ugyanaz a baja, csak nem annyira megterhelők még. Sajnos a Frostbite 3 túlhaladt azon a határon, amit a DX11 még stabilan képes magából kipréselni. Innentől kezdve el kell fogadni azt, hogy egy új Frostbite 3-as játék DX11 alatt random ledobhatja magáról a grafikus erőforrást. Ezért épít be az EA minden PC-s portba egy alternatív API-t, hogy ha neked az eredeti feltétel nem felel meg, akkor legyen lehetőséged a stabil programfuttatásra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A magam részéről pontosan tisztában voltam vele, hogy azokban a játékokban, ahol az AMD saját API elérhető, ott a Radeonok az élre kerülnek, főleg a minimum fps tekintetében. Ismerve a két API működését szerintem ez senkinek nem okozhatott meglepetést, már ha az erről szóló elemzéseket elolvasták a PH-n. Ezért volt erről szavazás, hogy emellett is legyen-e ilyen a teszt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bele, hiszen azokra a játékokra nincs D3D mérés az AMD-nél. Viszont láthatód a Sniper Elite 3-ból és a Thiefből is, hogy a Radeonokon csak a minimum fps tekintetében segít nagyon sokat az AMD saját API-ja, tehát az átlagot lényegesen nem befolyásolja.
Egyébként a minimum fps tekintetében jellemző, hogy többször futtatunk eredményt még a D3D-ben is. Tehát a shader újrafordítás általi minimum ki van szűrve a GeForce esetében a Sniper Elite 3 és a Thief játékokban, mert a driverben már be van cache-elve a korábban lefordított kód. Hogy ebből később ne legyen félreértés, itt leírom, hogy ezt az előnyt, még ilyen tesztprocedúra mellett sem adjuk meg az AMD-nek, így nem számít, hogy nekik a saját API-jukkal nem kell shadert fordítani valós időben. Nyilván ez játékmenetben nagy előny, de a tesztben ki szeretnénk szűrni, mert a valós idejű shader fordítás ma már csak az első végigjátszás esetén probléma.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Hobby elektronika
- VR topik
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Vicces képek
- Apple MacBook
- Villanyszerelés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EA Sports WRC '23
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged