Új hozzászólás Aktív témák

  • Attici

    őstag

    válasz pazozo #179 üzenetére

    Ez a TurboDrive-os mechanika többnyire műanyag, illetve fémlemezre öntött műanyagokból van.
    A leggyakoribb hiba a Worm shaft (a pulleyhoz csatlakozó kb. 5cm-es tengely az optó jeladójával) és a pulley shaft (A betöltő motor alatti hosszú tengely, egyik felén csigával, a másikon fogaskerékkel) tengelyeken a műanyag fogaskerék repedése, ezért megforog a tengelyen, amitől hülyeségeket csinál a mechanika. A kazettafészek is elég gyenge, de azokból több fajta is volt. A lemez erősítésűek erősebbek.
    Attól függően, hogy melyik széria a műanyagok elfáradnak és kitörnek a lemezből, és nem tartják meg az alkatrészt. Ennél a mechanikánál az esetek 95%-ban műanyag törésre visszavezethető hibák vannak. Nagyon vékony gumiból van a nyomógörgője is, ami hamar felkeményedik, elporlad vagy csak eltolja a szalagot. Gyakran kell cserélni. Hivatalosan csak a fészek eltávolítása után lehet cserélni, de én nem szedegettem ki, simán megoldható 1 perc alatt is. :DDD (Hivatalosan a Pulley shaft cseréhez is ki kellett volna szedni a betöltőmotor tartóját, amihez az egész gépet darabokra kell szedni, de kitaláltam, hogy egyszerűbb és el is árultam a nácinak az egyik oktatáson, utána ki is jött bulletinben, hogy ezentúl így kell cserélni. :D )
    Egyébként a Capstan motor tengelye is túl vékony volt és a rossz görgő gyakran tönkre is tette. Valamelyik fajtához még most is van motorom. Másik nagy hiba a fejmotor csapágy (vagyis annak a hiánya, mert csak bronzperselyes, ami berágódik. A fej leszedéséhez egy speciális 3tűs szerszám kell(valahol még talán megvan), a pozicionálása pedig rémálom.
    Hirtelen most csak ennyi jutott az eszembe, pedig több ezer (napi 50 fölött volt a rekordom, pedig nem dolgoztam halálra magam) ilyet javítottam meg. :K
    Ha segítség kell, csak szólj.

Új hozzászólás Aktív témák