Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Akciókamerák
- Szelek helyett a nosztalgia szárnyán érkezik a SilverStone legújabb miditornya
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
csokad
senior tag
válasz
WonderCSabo #45 üzenetére
oupsz ! most veszem észre kicsit félrement !
-
#65675776
törölt tag
válasz
WonderCSabo #45 üzenetére
Én sem fogalmazhattam volna szebben...
-
csokad
senior tag
A Counter Strike: Source 2010-ben állt át Orange Boxra, amelynek fő produktuma a Team Fortress 2.
-
Jakesz
addikt
válasz
#65675776 #39 üzenetére
Azért nincs olyan nagy különbség a HL2 és a Portal 2 között. A Portalban egyszerűen nincs fizikai motort, semmilyen tárgyat nem lehet megfogni, a terepek kis beláthatósággal rendelkeznek. A HL2 pedig pont az ellentétét igazolja. Tudom, a Portalba nem is hiányoznak ezek az elemek, de magyarázat arra, hogy technikailag jobban megizzadtak a HL2-vel, mint a Portallal.
-
WonderCSabo
félisten
De mikor lesz EP3?
-
#65675776
törölt tag
Én sem multizok ami azt illeti.
Egyébként még úgy lehetett volna pontosítani, hogy a Source a HL2-ben mutatkozott meg először teljes pompájában. A CS:S ugyanis egy "kissé" visszafogott megoldás a HL2-höz képest.
Az meg egyébként Gabe-et igazolja, hogy a Source az eredeti megjelenése óta mennyit fejlődött. A HL2 és a Portal2 Ég és Föld.
-
Lenry
félisten
azt nem értem, hogy mi a tökömet tudtok ezen vitatkozni, holott (mivel volt már ebből vita) a félreértések elkerülése érdekében szándékosan játékfejlesztőket írtam, 3D grafikust, 3D programozókat, pályadesginert. nem webprogramozókat, akik a Steamet fejlesztik, mert a kettőnek baromira semmi köze egymáshoz.
úgyhogy nem tudom mit tudtatok ezen vitázni, mindenesetre továbbra is fenntartom, hogy nem a Steam sikere miatt nincs még EP3
(bár azt azért mindenképp meg kell jegyezni, hogy ha nem lenne ennyi pénzük, meg saját terjesztési hálózatuk, hanem egy kiadó szorongatná a heréiket, akkor jobban csipkednék magukat, de ez lehet, hogy az eredményen is meglátszana) -
elithun
őstag
Nem hiszem, hogy a fő bevételforrásuk a motorból lenne, inkább ingyenes modokat látok megjelenni, mint SourceEngine-s fizetős játékokat (habár olyanok is jelennek meg).
Szerintem csak azért nem fejlesztenek újat, mert nincs rá szükség. Gabe is ezt nyilatkozta, szerintem hihető.
Viszont egy véleményen vagyunk; én sem utasítanék vissza egy újat. Ki tudja mit raknának bele? -
Foo
tag
...a Dagit elmarta a kokooo! :}
-
#65675776
törölt tag
Lehet én tévedek, de mintha a Source először a CS:S-ban került volna piacra.
-
ígyvanferi
addikt
"...mikor ránézel egy DOTA 2-re" - igen, arra én is szívesen ránéznék, de hogy is állnak vele a srácok?
-
DMG
senior tag
Nem szűrtem le semmit. De most nem állok neki magyarázkodni.
"úgy értette a "fejlesztők"-et, mint gyűjtőnevet, azaz a Steam fejlesztők és a játékfejlesztők együtt"
Vagyis a játék fejlesztők is a Steam-en dolgoznak?
MOD:
Csak azért is, aztán emgyek tente.
Szóval:
"-te Gabe, nem fejlesztjük az ep3-mat?
-áh most nincs kedvem, inkább üljünk az irodában többszáz játékfejlesztő alkalmazottal, akiket poénból fizetünk a semmittevésért, mert megtehetjük.""Az a több száz fejlesztő hegeszti a steamet"
Persze ez már nem aktuális mert azóta szerkesztve lett, de nem is értem, miért lett egy kifigurázásból ekkora téma.
-
Angel1981
veterán
Kis túlzással követik a trendet - mivel a konzol a fő fejlesztési platform, a a játékok grafikája, így a motorok is már évek óta megrekedtek egy szinten, egy két ritka kivételtől eltekintve (pl. Metro 2033) nincs igazán előrelépés...
-
DMG
senior tag
jah, grafikusok meg 3D-s fejlesztők Steam-et heggesztenek.
A Steam arra jó, hog yne stresszeljék magukat halálra a kiadási dátumokon, ami optimizmus mellet azt is jelentheti, hogy ha valamit csinálnak, azt jól meg is csinálják, mert nem kapkodják el a kiadást a pénz miatt.
-
elithun
őstag
-
Pikari
veterán
A Source engine grafikus motorja rendben van, az egész enginet újraírni meg teljesen felesleges még pár évig. A technológia az utóbbi évtizedben stagnál, a helyükben én inkább az opengl verzió teljesítményére gyúrnék.
-
Vistaboy
veterán
válasz
enginev3.0 #9 üzenetére
Kijavítottam, köszi az észrevételt.
-
Silenzio
addikt
Oké. Elmehettek/elmehetnek a francba a sok rövidítéssel. Mi az a DOTA 2?
-
enginev3.0
félisten
"egyáltalán nem tervezni kiadni"
Ez kicsit érdekes mondat a cikkben nem?
Source... sok Mazohista aki Css-vel is játszikKöztük én is
Bár az orange box (?) -os de még egyszer kéne érte fizetnem inkább elégetném azt a pénzt...
-
elithun
őstag
Én nem bánom, elég szépet tudnak csinálni ebből is.
-
Lenry
félisten
-
Lenry
félisten
még egy indok kiesett, hogy miért is tökölnek ennyit az EP3-mal...
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 9700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB SHARKOON RGB Slider ADATA 600W
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3362
- Dell Optiplex 7050 SFF + Quadro K620
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest