- Október közepétől kezdi el megoldani a PC-s játékosok gondját a Microsoft
- Másodszor is nekifut az AI PC-k meghódításának a Qualcomm
- Megjött a Chieftec VEGA M szériás tápok legnagyobb teljesítményű kiadása
- 280 Hz-es, remekül felszerelt WOLED monitor jött a Gigabyte gondozásában
- Itt az AI videók TikTokja, az OpenAI új agymenése
- Milyen TV-t vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fényeskedjék: ROG Strix OLED XG32UCWMG monitor tesztje
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Merevlemezek megbízhatósága, élettartama
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
GodGamer5 #16 üzenetére
Csináltam egy különbség képet: [kép]
Az eltérések fényerejét 32x-esre nagyítottam, hogy látni lehessen. Az alapján amit olvastam (csoportokra osztja a pixeleket, így kevesebbszer csinál shader müveletet) ez minimum furcsa. Ha ennyi az eltérés, és nagy a gyorsulás, akkor tényleg jó a cucc. Az első VRS hírben látható különbséget meg szabad szemmel is látni. -
MeszesKPT
őstag
Köszönöm a linket, most már jobban képben vagyok. Az ott említett játékhoz még nem volt szerencsém és bár az ottani eredmények jóval szerényebbek mint 3DMark alatt, azért még az sem elhanyagolható. A kérdés akkor inkább az, hogy a játékfejlesztők mennyire fogják támogatni a VRS-t.
-
gV
őstag
válasz
MeszesKPT #18 üzenetére
geforce.com-on pedig írtak róla már
-
MeszesKPT
őstag
Bár nem hiszem, hogy univerzálisan tudna majd 64%-ot hozni, de ha a felét igen már azzal is egy vállalható kompromisszum. RTX kártyák egy ideje már a piacon vannak, eddig miért nem olvastam erről?
-
GodGamer5
addikt
Mobilon SEMMI különbség a két kép között.
Remélem sok játékba bekerül a technológia. -
Angel
újonc
^ Köszi a linket.
-
hardzsi2
aktív tag
https://developer.nvidia.com/vrworks/graphics/variablerateshading
Variable Rate Shading is a new, easy to implement rendering technique enabled by Turing GPUs. ...
Hardware: Compatible with: Turing based GPUs. (GeForce RTX and Quadro RTX)
Software:Compatible with the following APIs: DX11, DX12, OpenGL, Vulkan.
Integration with Unreal Engine and Unity are coming soonAz univerzalitás legalább 2 szempontból is érdekes:
1) jövőbeli minden (AMD, Nvidia és Intel) kártya/chip támogatni fogja-e? - ekkor lesz univerzálisan bevethető;
2) jövőben minden jelentős game engine-be és 3D renderelő szoftverbe bekerül-e? Erre válaszol a fentebbi "easy to implement", tehát a lehetőség elvileg adott.Mivel a fenti példák szerint a nyereség (fps-ugrás) nagynak tűnik, a képminőségromlás pedig gyakorlatilag elhanyagolható, ezért egész ígéretesnek gondolom, ha az univerzalitás megvalósul.
-
#16939776
törölt tag
Egyértelműen át dolgozza a kép 3D hatását, beletolja az arcodba az információban/részletekben gazdagabb területet, azzal nem foglalkozva, hogy ez az eredeti képen mennyire volt hangsúlyos/hangsúlytalan mennyire volt elöl/hátul.
Ennek a hatásnak a kikorrigálása többlet munkát ró az agyra, fárasztó, csökkenti az immerziót.
Aki nem vesz észre különbséget az vagy elveszett a részletek összehasonlításában, vagy nincs térlátása.
-
ribizly
veterán
Egy gyors kérdés: Ehhez milyen kártya kell pontosan?
Ha jól láttam, akkor RTX/GTX16XX-et írnak valahol (van ahol csak RTX-et bytheway). Tényleg lehetséges, hogy valamit tud a GTX1660, de egy GTX1080Ti meg nem? -
keembo
tag
Igaz mobilon nézem, de itt semmi különbség nincs a 2. és 3. kép között. Biztos, hogy a jó kép lett feltöltve?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Series 10 45mm GPS, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
- Új Asus S14 Vivobook Flip X360 Touch 2in1 Ryzen5 7430U 16GB 1TB SSD AMD Radeon Vega7 Win11 Garancia
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest