Új Variable Rate Shading tesztet kap a 3DMark

A frissítés ingyenes a 3DMark Advanced és Professional Editiont birtokló felhasználók számára.

Hirdetés

A korábban Futuremarkként ismert, de ma már UL Benchmarks néven futó a nyár végén tette elérhetővé a Variable Rate Shading funkcióhoz kialakított 3DMark tesztjét. Ez most kiegészült egy második verzióval, amely már úgy mutatja be a Microsoft által tervezett technológiát, hogy a TIER_2-es funkciószintre van írva, és ez megengedi, hogy minden egyes rajzolási parancshoz egyedi árnyalási minőség legyen hozzárendelve.

A Variable Rate Shading szintjei vizualizálva
A Variable Rate Shading szintjei vizualizálva [+]

Az új megoldás nagyobb kontrollt ad a fejlesztők kezébe az újítás menedzselése szempontjából, így jobban ki lehet választani azokat a területeket, ahol az árnyalási minőség csökkentése minimális hatással lehet a képminőségre. Ettől persze a legjobb eredményt még mindig a natív árnyalás adja, de ilyen formában az eltérés nehezen észrevehető, miközben feldolgozás tekintetében némi gyorsulásra lehet számítani.

A Variable Rate Shading hatása kikapcsolva és bekapcsolvaA Variable Rate Shading hatása kikapcsolva és bekapcsolva A Variable Rate Shading hatása kikapcsolva és bekapcsolva [+]

A 3DMark új tesztje a működéshez May 2019-es Windows 10 frissítést igényel, illetve a kompatibilis driverek mellett a megfelelő hardvert, ami a TIER_2-es szint miatt kimerül a 16-os és 20-as sorozatú GeForce-okban. Maga a frissítés a 3DMark Advanced és Professional Editiont birtokló felhasználók számára ingyenes.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés