- Projektor topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Dell notebook topic
- Apple notebookok
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mikrofon topic
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugo chávez
aktív tag
"Elmondhatjuk ezt a vizuális dolgokról is? Hát nagyon nem! A mai játékok kinézete szép-szép, de még nagyon mesterkélt, műies. Hol van még a real-time minőségi(!) ray-tracing? Nem beszélve a radiosityről és más fejlettebb technikákról? Ehhez még a 7970 CF is nagyon kevés..."
No igen, a valósághű kinézethez bizony kellene a real-time ray tracing/photon mapping, vagy valami hasonló, a valósághű fizikához meg az, hogy átálljanak a pixelekről a voxelekre, de, ez utóbbi minden bizonnyal még a real-time ray tracing-hez képest is teljesen más dimenzióba helyezné a gépigényt.
A Battlefield 3-ban (Frostbite 2 engine) elvileg már használnak quasi-realtime radiosity-t.
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
hugo chávez
aktív tag
Én olyan grafikával, mint ez az autó már elégedett lennék, inkább a realisztikus fizika az, ahol még (az én "ízlésemhez" képest) igen komoly hiányosságok vannak.
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
hugo chávez
aktív tag
Persze, a környezet elég gagyi, különösen a földön lévő levelek, ezért is emeltem ki, hogy csak az autóra gondolok. Nyilván, ha a fák, levelek, stb. is egy-egy külön, olyan minőségű "modell" lenne, mint az autó, már akkor iszonyatosan megnőne a gépigény és akkor még a fizika sehol sincs, pl. rombolható és realisztikusan is rombolódó, sérülő tárgyak, felületek, tömegük szerint mozgatható, mozgó tárgyak, rugalmas és rugalmatlan alakváltozás... Áááá, nagyon messze vagyunk még attól is, hogy egyáltalán a valóságoshoz közeliről beszéljünk. Amit jelenleg el lehet mondani pár játékról, real-time renderelt "tárgyról", környezetről, az pusztán annyi, hogy "szép", "jól néz ki" de, a valóságtól még igen távol állnak.
Szóval, maximálisan egyetértek, még bőven van (és kell is) hova fejlődni."sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
Új hozzászólás Aktív témák
ph A 2011-es Fusion Developer Summiton bemutatott felület mostantól Heterogeneous Systems Architecture névre hallgat.
- Corsair iCUE 5000X RGB Tempered Glass Black (CC-9011212-WW) - Számla+Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- HP ZBOOK POWER 15 G9 - 15,6"FHD IPS - i7-12800H - 32GB - 512GB - T600 4GB - Win11 - 2 év garancia
- Samsung 850 EVO Basic 2.5 500GB SATA3 (MZ-75E500B) - Számla + Garancia
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- Bontatlan AOC 24G2ZU Gaming, IPS, 23.8 , Full HD, 240Hz, 0.5 ms, Freesync, G-SYNC - Számla+Garancia