Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz kingadam #703 üzenetére

    Megtennéd, hogy a modem webes felültéről a QLN (magenta színű) térképet is bevágod ide, hogy láthassuk? Hátha van még valahol zajosodás.

    A másik: a belinkelt SNR monitororzás közben is volt vonalszakadásod?

    Mivel a vonal amúgy szépnek látszik, azt kéne megnézni, hogy nem köthető-e az esemény pl. napszakhoz, szélhez, esőhöz, vagy bejövő/kimenő telefonhíváshoz stb.

    A legjobb kipróbálni az átadási ponton a modemet szűrő, elosztó és minden nélkül. Ha itt nem szakad, akkor az előfizetői oldalon van vezetékezési vagy szűrő hiba, ha viszont szakad, akkor hibabejelentés. A lényeg hogy utóbbi esetben ne hagyd hogy 5megára lerakjanak, mert a vonalad bírja a 15megát, nem vagy messze a központtól.

    Dchard

Új hozzászólás Aktív témák