- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Intel Raptor Lake-U Refresh architektúrás mini PC érkezett az MSI színeiben
- A Chrome egyeduralmára tör a ChatGPT böngészője
- Kompakt AIO-val használható rackmount ház jött a Chieftec fémjelzésével
- Már nagyon közel van az AI szerverekbe szánt SOCAMM2 szabvány véglegesítése
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen házat vegyek?
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Androidos tablet topic
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Új hozzászólás Aktív témák
-
deter
aktív tag
Nálam hasonló volt a helyzet, csak viszonylag normális volt a szerelő így áttett egy másik központra, ami 2 kilométerrel közelebb van, azt mondta nem is érti, hogy lehettem ott. Mobilon megbeszéltük, hogy megkapom az előfizetésemhez járó elméleti maximumot (ami egyébként is járna a vonal paraméteri alapján) és majd beállítom, mivel jeleztem, hogy valamilyen szinten kompetens vagyok ez ügyben.
Körülbelül hét éve már, hogy T-home (Matáv) ügyfél vagyok, és ez idő alatt megközelíti a hibajegyek száma a 100-at. Volt olyan eset a sok közül, hogy egy hónapig folyamatosan szakadt a vonal. Vizsgálgatták ezt-azt stb. Majd amikor kijöttek hozzám, itt is bemérték a vonalat. Az akkori szerelő balgaságára kihangosítva beszélt a telefonon a benti munkatársával, aminek jómagam is a fültanúja voltam, révén, hogy egy helyiségben voltunk. A beszélgetésben az hangzott, hogy az ügyfélnél minden rendben, erre a benti kolléga nem tudván, hogy hallom a beszélgetést, azt mondta az itteni T-home-os embernek, hogy hazudja azt, hogy nálam rossz valami, de ők nem tudják a hibát elhárítani. Így nyugodtan lezárták a hibajegyet. Természetesen későbbiekben "megjavult" a dolog. Mivel központban lehetett rossz valami. Egészben ez a legbosszantóbb, felveszik a hibajelentést, de úgy zárják le három napon belül, hogy pontosan tudják, hogy a hiba még fent áll. Csak azért nehogy kelljen kötbért fizetniük.
Azt javaslom neked, hogy amennyiben az általad leírt beszélgetés nem privát telefonon hangzott el, hanem a ügyfélszolgálati vonalon, ahol rögzítésre került, mindenképpen tegyél egy bejelentést a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felé.
PS: Egyébként mindenkit arra biztatok mindenkit, hogy ha legkisebb problémája is van a szolgáltatással, akkor hívja az ügyfélszolgálatot, de ne legyen bunkó, mert nem az ott dolgozó emberek tehetnek róla. Már csak azért is érdemes lenne őket mindig jól leterhelni, hogy valamilyen szinten revánsot lehessen venni a T-home fórum leamortizálása miatt.
-
dchard
veterán
Ne csinaljanak semmit, kerd vissza sajat felelossegre a 15-os profilt, es ha szakad akkor kihangoljuk, bar szerintem nem fog szakadni.
Ezek tiszta idiotak. Mar elnezest.
fel milla nettoert megtanitom az egesz ufsz-nek hogy hogyan kell ertelmezni az adsl vonali parametereket mert ugy tunik, hogy ez nem megy nekik... Keressenek privatban
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Dchard
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB Használt, szép,100%
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ akku! Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen2 i7-9850H 16GB 512GB GTX1650 500nit UHD 1 év teljeskörű gar.
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


