- Milyen házat vegyek?
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
deter
aktív tag
Nálam hasonló volt a helyzet, csak viszonylag normális volt a szerelő így áttett egy másik központra, ami 2 kilométerrel közelebb van, azt mondta nem is érti, hogy lehettem ott. Mobilon megbeszéltük, hogy megkapom az előfizetésemhez járó elméleti maximumot (ami egyébként is járna a vonal paraméteri alapján) és majd beállítom, mivel jeleztem, hogy valamilyen szinten kompetens vagyok ez ügyben.
Körülbelül hét éve már, hogy T-home (Matáv) ügyfél vagyok, és ez idő alatt megközelíti a hibajegyek száma a 100-at. Volt olyan eset a sok közül, hogy egy hónapig folyamatosan szakadt a vonal. Vizsgálgatták ezt-azt stb. Majd amikor kijöttek hozzám, itt is bemérték a vonalat. Az akkori szerelő balgaságára kihangosítva beszélt a telefonon a benti munkatársával, aminek jómagam is a fültanúja voltam, révén, hogy egy helyiségben voltunk. A beszélgetésben az hangzott, hogy az ügyfélnél minden rendben, erre a benti kolléga nem tudván, hogy hallom a beszélgetést, azt mondta az itteni T-home-os embernek, hogy hazudja azt, hogy nálam rossz valami, de ők nem tudják a hibát elhárítani. Így nyugodtan lezárták a hibajegyet. Természetesen későbbiekben "megjavult" a dolog. Mivel központban lehetett rossz valami. Egészben ez a legbosszantóbb, felveszik a hibajelentést, de úgy zárják le három napon belül, hogy pontosan tudják, hogy a hiba még fent áll. Csak azért nehogy kelljen kötbért fizetniük.
Azt javaslom neked, hogy amennyiben az általad leírt beszélgetés nem privát telefonon hangzott el, hanem a ügyfélszolgálati vonalon, ahol rögzítésre került, mindenképpen tegyél egy bejelentést a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felé.
PS: Egyébként mindenkit arra biztatok mindenkit, hogy ha legkisebb problémája is van a szolgáltatással, akkor hívja az ügyfélszolgálatot, de ne legyen bunkó, mert nem az ott dolgozó emberek tehetnek róla. Már csak azért is érdemes lenne őket mindig jól leterhelni, hogy valamilyen szinten revánsot lehessen venni a T-home fórum leamortizálása miatt.
-
dchard
veterán
Ne csinaljanak semmit, kerd vissza sajat felelossegre a 15-os profilt, es ha szakad akkor kihangoljuk, bar szerintem nem fog szakadni.
Ezek tiszta idiotak. Mar elnezest.
fel milla nettoert megtanitom az egesz ufsz-nek hogy hogyan kell ertelmezni az adsl vonali parametereket mert ugy tunik, hogy ez nem megy nekik... Keressenek privatban
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Dchard
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Hue Gradient Lightstrip hibás
- Killer 1650x Intel AXN 200NGW
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Philips Hue LightStrip Plus v4 1m extension
- Apple iPhone 17 Pro Max 512GB / 36 hónap jótállással!
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Akció! Gamer PC-Számítógép! Beszámítás! X870 /R7 7800X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 2TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios Neo 18 Ai - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB W11
- iKing - Apple iPhone 15 Pro Natural Titanium ProMotion 120 Hz, A17 Pro, USB-C 128 GB
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


