Hirdetés
- Különleges mini munkaállomás jött a Minisforum színeiben
- Asztali PC-s teljesítményt ígér az AYANEO közelgő kézikonzolja
- Szigorúan titkos dokumentumokkal a kezében távozott az Intel egyik mérnöke
- Nem YU7 mindenkinek: nem győz elég villanyautót gyártani a Xiaomi
- Bődületesen sok szoftverrel kínálja Core CPU-it és Arc GPU-it az Intel
Új hozzászólás Aktív témák
-
szallasi007
őstag
Lenyomtam a tesztet 13.12-es driverrel, ha kijön az új akkor kíváncsi leszek mi változik (270x ASUS TOP)
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 2
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8534478848
Allocatable Memory: 140737488224256
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 8725Average FPS: 24.24
Average Unit Count: 3922
Maximum Unit Count: 5402
Average Batches/MS: 350.84
Maximum Batches/MS: 785.92
Average Batch Count: 15661
Maximum Batch Count: 63533
=========================================================== -
Cifu
félisten
válasz
mrhitoshi
#19
üzenetére
Láttam már ezt a videót, de ott is leginkább a motion blur ki/be kapcsolásával tudtak mutogatni többet. Oké, elég izmos gépem van, de adott esetben nálam most ez az adott demo már DirectX-el is tökéletes (minusz motion blur, amit amúgy sem kedvelek). Ha a Guru3D előzetes tesztjét nézem, akkor a várható sebességnövekedés aligha lesz 15%-nál több.
Szó se róla, ez csak feltételezés. De a marketing bullshitbe sok minden belefér. Ha kijön a Nitrous-al egy komoly RTS, és tényleg látványos lesz a Mantle általi sebességfölény, akkor fejet hajtok előtte. De addig kissé szkeptikusan állok ehhez az egészhez...
Még egyszer: nem a Nitrous képességeit kérdőjelezem meg, hanem azt, hogy a Mantle olyan gigászi változást hoz, mint amit beigértek.
-
Cifu
félisten
válasz
mrhitoshi
#15
üzenetére
Megnézted a tesztet? Extreme beállításokkal nálam volt, hogy 10 alá is benézett az FPS, az átlag pedig 25 FPS volt (6 perces teszt futtatás alatt). Miután Custom-ban kikapcsoltam a Motion Blur-t, az FPS 30 feletti folyamatosan, az átlag FPS pedig 53, és ugyanúgy, vagyis sokezer hajó lövi egymást... Mindezt természetesen DirectX alatt.
A Guru3D-n most hoztak ki egy gyorstesztet, ezek alapján nem APU-k esetén a várható sebességnövekedés 10-15% körül van DirectX-hez képest BF4 alatt.
Persze tisztán csak akkor fogunk látni, ha a StarSwarm-on is tesztelni tudja bárki...
-
Sontir Fel
őstag
Hmmmm, kiváncsi leszek, hogy a 7970em mit alkot majd ezzel

-
válasz
Zolcsevita90
#14
üzenetére
a bf4et egyszerre fejlesztették dxre és mantlere.
-
mrhitoshi
veterán
hogy a motion blur-on kívül máshol is hoz-e látható fejlődést a MAntle...
Ez kérdés ??? Több ezer mozgó objektum van a képernyő, és real-time a renderelés.

Ráadásul mondták az egyik videóban, hogy mindegyik külön objektumhoz saját lézer ágyú is van, és a rombolást ugyan úgy számolja a rendszer. -
Zolcsevita90
csendes tag
erre én is nagyon kíváncsi lennék, hogy vajon mennyi az esélye annak hogy korábbi gépigényes játékokra kijönnek-e hasonló patchek, mert itt a példa a BF 4 esetén, hogy utólag is lehet egy játéknak mantle támogatást adni. nagyon kedvelem a TW szériát de ennek a Rome 2-nek igen csak elszállt a gépigénye, amit talán a rengetek modellből adódóan talán pont ez az új API tudna orvosolni

-
Cifu
félisten
Nem a Motion blur van rosszul megcsinálva, eleve a motion blur problémát okoz a képernyőn lévő objectek számának növekedésével. Ez a probléma, mivel itt tele van a képernyő ilyesmivel, ezért kell sokkal többet dolgoznia a GPU-nak. A kérdés az, hogy a motion blur-on kívül máshol is hoz-e látható fejlődést a MAntle...
-
Jack@l
veterán
Egy dolgot vettem észre a mantle -es videón, hogy motion blur kikapcsolásával a tömérdek objektum is 44 fps-el ment, bekapcsolva meg 8-al DX alatt. Innentől kezdve a morion blur van szerintem jó sz*rul megcsinálva benne, mert más játékokban 10%-nál többet nem nagyon esik tőle az fps.
Ha majd lesz mantli driver, lemérem ezt is figyelve. -
solaris17
aktív tag
Kár, hogy nem játszható. Régóta vágyok egy freespace feelingű game-re.
-
wednesday
őstag
Az AMD csak hallgat a kritikákra, hogy mindig csak a jövővel foglalkozik és olyan cuccai vannak, amit nem lehet kihasználni.
Tessék, most a jelenre fognak készülni.Megértem az óvatosságot. Mivel azt megtanultuk, hogy semmi sincs ingyen, mindennek megfizetjük az árát valahol. Ezért nem kell csak marketingre hallgatni, ami mindent Szent Grálnak állít be.
A sebességnövekedés és a jobb hardware kihasználás jutalomért cserébe, azt az árat kell valószínű fizetni, hogy instabilabb lehet a vékonyabb API miatt az egész. Tehát körültekintőbben és figyelmesebben kell eljárni.
-
Cifu
félisten
válasz
likeaRAINBOW
#6
üzenetére
Rémlik, hogy hajdan ugyanez történt az S3-al és a HW T&L támogatással?

Az Savage 2000 lett volna az első HW T&L kártya a piacon, de késett a driver támogatása, amikor pedig végül az S3 kidobta a driverét, az bugos volt, kvázi élvezhetettlen textúravillogások, artifactok miatt anyáztak azok, akik emiatt vették meg a kártyát... A Savage széria el is bukott, az S3-at pedig felvásárolta a VIA (hát nem csinálták meg vele az év üzletét, az is fix.
Mondom ezt úgy, hogy nekem is GCN-es videókártyám van, de ez a Mantle lassan vaporware szinten kezd mozogni...

@wednesday: Azért olyan nem sokszor volt, hogy előbb volt elérhető az adott technológiát kihasználó szoftver, mint maga a technológia...

-
wednesday
őstag
válasz
likeaRAINBOW
#6
üzenetére
Most ez a késés nem olyan nagy dolog. Nem ez volt betervezve, de felfedeztek egy hibát. Na annál rosszabb nem lehetett volna, hogy hibásan jön ki. Lefuttatják DX-ben az userek "jó ez tényleg akad lássuk a Mantle-t", az meg kifagyna kékhalállal...

Nem ilyen reklám kéne egy új technikának.
-
likeaRAINBOW
senior tag
szegény AMD ezt most kicsit elbaltázta. Beszélnie kellett volna Oxide meg a DICE csapattal is, és időzíteni a dolgokat. így most van 2 cím, ami kihasználná a Mantle-t, de a driver még mindig nem készült el.

-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
MCBASSTION
#3
üzenetére
Miért, nVidia drága kint van már a mantle supporttal?

-
wednesday
őstag
Ezzel fejleszthetnék az új Total War játékokat is, nem ártana neki, mert annyira elszállt a gépigénye, hogy fejleszteni sem érdemes rá.
-
MCBASSTION
aktív tag
mar csak egy gcn vga kene

jah meg a driver ugye:
majd itt lesz egyszer.... (szokasos amd, mar meg se lepodunk ha csusznak a driverrel
)
http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/latest-catalyst-windows-beta.aspx -
Atom_Anti
senior tag
286-oson láttam legutóbb ehhez hasonló űrjátékot, de grafika és zene talán kicsit jobb volt...
Amúgy van link hogy Steam nélkül is letölthető legyen? -
Televan74
nagyúr
Szeretem az AMD -t, de ennyit váratni a Mantle -s driverrel az embereket.Egy másik oldalon meg is jegyezték,hogy lassan 14.2 -nek kellene nevezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- EAFC 26
- Battlefield 6
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Energiaital topic
- Path of Exile (ARPG)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Asus TUF Gaming A15 AMD Ryzen 5-7535H/16GB RAM/512GB SSD/RTX3050VGA/15,6" 144Hz kijelző
- Samsung Galaxy S25 Ultra 256GB fekete garanciával
- Iphone 13 128gb Midnight 81% + töltő + füles + tok
- -ÚJ,2 ÉV GAR- DDR5 GAMER PC: RYZEN 5 8400F/9600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR5! SZÁMLA!
- DJI Mini 4 Pro Fly More Combo (DJI RC 2) (GL) (Bontatlan)
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman T4 PLUS CM 650W
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 10GB Zalman T4 PLUS A-Data 750W
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3337, 94% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



Tessék, most a jelenre fognak készülni.




)
Amúgy van link hogy Steam nélkül is letölthető legyen?


