Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hiftu
senior tag
Bethesda játékok szerintem:
Pro:
Saját kaland
Vicces bugok
Con:
Gyenge történetek
Elavult grafika
Nem vicces bugok
Primitív RPG rendszer
Nem javítanak bugokat -
hombre[EU]
veterán
Képzeld el VR-ban
az a cucc komolyan addiktív lehet. Sárkányok között sétálgatni egy fotoreal. fantasy világban
Nem arról van szó,hogy a játékaik rosszak vagy játszhatatlanok. Én a Bethesdatól azt várnám,hogy ilyen múlttal,tapasztalattal,erōforrással és idōvel úttörō megoldásokat hozzanak több területen is. Vagy minimum a korszerū megoldásokat implementálják és csiszolják. Ehelyett a standardot is nehezen hozzák és a felsōháztól több szempontból is le vannak maradnak,mint a borravaló -
Z10N
veterán
válasz
hombre[EU] #17 üzenetére
Ez az Ultimate Immersion Forest Demo nagyon komoly. Ilyen minoseget varnek el, ha mar 10+ evet kell ra varni. Bar a Redfall-ban pont, hogy sivatagi homok es sziklak lesznek
. A seamless loading nagyon hianyzik. Roppant idegesito a toltokepernyot nezegetni. Ahogy mondod a terep statikus es a manoverezes is elavult
-
Youri
veterán
válasz
hombre[EU] #11 üzenetére
egyik másik bug a Morrowind (2002) óta benne van...
-
Cathulhu
addikt
Azert a Fallout 76-tal akkora pofont kaptak, hogy remelhetoleg tanulnak belole. A 76 hibainak jo reszet fel lehet roni ennek a fosszilianak, amit ok meg enginenekent hasznalnak. Es nem, nem lehet egy osi enginet a vegletekig modernizalni, el kell jonnie a pillanatnak amikor azt mondjak, ennyi, kesz, ujra kell kezdeni, mert hosszu tavon az eri meg. Kulonosen szanalmas akkor, mikor van egy sajat id-juk a vilag talan egyik legjobb motorjaval. Raadasul a gamebryo regen is szar volt, egy rendes bethesda releaset sem sikerult produkalni vele, szoval meg azt se lehet mondani, hogy regi de legalabb kiforrott.
-
keIdor
titán
válasz
hombre[EU] #17 üzenetére
Szerintem amíg nem jelent meg, ne találgassunk. Senki nem tudja, hogy mit fog tudni az engine meg mit nem.
-
hombre[EU]
veterán
Jó,fotorealisztikus erdōkben lehet majd kóborolni, de ugyanúgy nem fog tudni 30-40-50 NPC-t egy képernyōre kirakni,töltés nélkül beengedni egy barlangba,interakcióba lépni a környezettel, felhúzni magát egy szikladarabon
Jelenleg ITT tartanak a nagyok, ragdoll,ruha fizikája,collision szimuláció... Biztos vagyok benne,hogy szép lesz, de üres és statikus abban is
-
hombre[EU]
veterán
Persze,hogy egyszerūbb feljavítani,ezért csinálják
mint írtam nem a grafika a legnagyobb baja. Sorolhatnánk a cell based loadingtól,fizika,animáció,heightmap terrain generatorig... Nagyon sok erōforrást,manuális munkát igényel és a végeredmény gyenge. Képzeld el Novigradot a Creation-ben
Lehet szeretni a featurek miatt, de gyenge és kevés,ha készítesz egy pro-kontra listát. A CDPR lassan kihozza az új RED engine-t és meglátod mirōl van szó.
-
keIdor
titán
válasz
hombre[EU] #11 üzenetére
Én nem írnám le előre ez alapján: [link]
Szerintem új engine lesz alatta.
-
Ragnar_
addikt
válasz
hombre[EU] #11 üzenetére
A Creationt ugye a készítők is ismerik, és a modderek is. Szerintem úgy gondolják, hogy egyszerűbb a Creationt grafikailag feljavítani, mint egy grafikailag korszerűbb enginebe beintegrálni az RPG featureöket. Persze többnyire voltak bugok is rendesen, de egy RPG azért bonyolultabb, mint mondjuk egy sima lövölde így szerintem hajlamosabb is a bugokra bármilyen enginet használnak is.
-
Z10N
veterán
válasz
hombre[EU] #1 üzenetére
-
hombre[EU]
veterán
-
GodGamer5
addikt
Én már annak is örülnék, ha az ES: Blades early acces szervere beengedne legalább egyszer, de ez így négy nap utám is csak álom marad...
-
Ragnar_
addikt
Remélhetőleg egy új enginebe pakolják az RPG featureöket, nem pedig a Creation Enginet okosítják grafikailag, bár ha az utóbbi is kivitelezhető jó eredményekkel, akkor végülis mindegy. (A FO76 a FO4-hez képesti grafikai fejlődésével együtt is maradt a kopottas kategóriában szerintem. Így ha foltoznak rajta és 2022-ben a TES6 ugyanolyan kopottas lesz akkor, mint most a FO76, azzal nem lesznek sokkkal előrébb, miközben mondjuk egy idTech motor hajtotta játék minden kiadáskor a top közelében van látványban és gépigényben is, ráadásul Vulkan alapokkal. Szerintem a Creation enginenek a Skyrimnél voltak a grafikai határai, és az Oblivionnál volt a legütősebb, a FO3-nál is teljesen rendben volt még, de a FO4 már határeset volt.)
-
tibaimp
nagyúr
Várható volt. Sajnos a Elder Scroll 6-ból még évekig nem lesz game, ez tuti.
-
hombre[EU]
veterán
... a technológia amit építenek a Starfieldben mutatkozik be, majd utána várható a The Elder Scrolls VI-ban.
DEBUGGING
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- Dell Latitude 7400, 14" FHD , I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia ( olvas
- iBasso DX180 DAP eladó!
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest