- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Videós, mozgóképes topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Akciókamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASRock lapok általában
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Gyors CUDIMM DDR5 tuningmemóriák a Biwin receptje alapján
ph A 48 GB-os, kétcsatornás pakkban közelgő újdonság 9 GHz fölé tornássza az effektív órajelet.
-
Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
ma Van sima és profi változat, olcsóbb és ultraprémium kivitel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #132 üzenetére
A HD 6990 és GTX 590 összevetésnél is le lett írva, hogy szerintünk ezeket a kártyákat 8xAA-ra és Full HD fölé veszik. Ezért a tesztünk is úgy készült, hogy aktív volt a 8xAA és Full HD + 2560x1600 volt a felbontás. Ezeket a beállításokon még mindig gyorsabb a HD 6990. Alatta a GTX 590 gyorsabb. Nyilván ha csak 4xAA-val akarsz játszani, akkor az a kedvezőbb.
Semmi baj, hogy GTX 690-ed van. Az most a leggyorsabb, de azon nem változtat, hogy az NVIDIA a Keplerben visszavette a compute hatékonyságot. Pont a legrosszabbkor, mert a Win8-cal a fejlesztők kapnak egy shader-trace interfészt, amivel nagyon bonyolult compute shadereket is lehet írni. A mai compute shadereket az tartja vissza, hogy nincs egy jó debug tool hozzá, de ez változik. Ez szerintem a Kepler esetében hibás döntés volt, mert a fejlesztő az biztos nem fogja kivenni a bonyolult shadert a játékból, csak mert az NV kéri. Lásd Ghost Recon: Future Soldier. A fejlesztők raktak bele egy VPL-GI-t compute shaderben. Nem vették ki, mert elment rá egy rakás idejük és pénzük, és alapvetően ez tette szebbé a PC-s verziót a konzolostól. Szerintem nagyon kevés fejlesztő győzhető meg azzal, hogy vegyen ki x-y effektet, mert kedvez a Radeonnak. Ez nem indok.
Ismerjük az NV szövegét a DX11.1-ről. Sehol sem jelzik a Kepler architektúrára épülő termékeken. A GDC-n is elintézték, hogy támogatja, de kit érdekel. Pedig ha támogat egy hardver valamit, akkor azt jellemzően reklámozzák. Valójában az a gondjuk, hogy roppant kedvezőtlen az a shader-trace interfész az új API-ban, mert pont akkor engedi meg a fejlesztőknek a bonyolult compute effektek kreálását, amikor az NV a Keplert legyengítette a Fermihez képest.Belevettünk 3-4 új játékot a tesztbe. Amikor játékot váltunk, akkor az a cél, hogy újabbra váltsunk. Nem fogunk régebbire állni, mert fejlődni kell.
(#139) KillerKollar: Már annyiszor mondtam, hogy mindenkinek igaza van (beleszámítva azokat a teszteket amik hiányosak a driver és a beállítások közlése tekintetében), csak mi az új DX11-es játékokat is bevettük, míg a külföldi tesztek időhiányban ide még nem jutottak el. Ennyi. Az új DX11-es játékok erősebb compute terhelést fejtenek ki, mint a régebbiek. A GCN ezt jobban bírja, mert előrelépés az elődhöz képest, míg a Kepler ezt kevésbé bírja, mert az NVIDIA valószínűleg a Tegra miatt csinál egy kerülőutat, és visszavette a Fermihez képest a compute hatékonyságot. Ez szerintem nem volt jó döntés, mert eleve a compute irány bontakozik ki. Gondolom most, hogy az AMD is látja milyen a Kepler még rá is gyúrnak erre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD RX 7xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T1000 - Low profile (LP) + P2000 5Gb, RTX 4000 8Gb
- Eladó hibátlan EVGA FTW 3 ULTRA 3070TI
- Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GDDR6 256bit!!! Beszámítok, Posta az árban!!!
- ASRock RX 6900 XT 16GB GDDR6 Phantom Gaming OC Eladó! 175.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen