- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Home server / házi szerver építése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #132 üzenetére
A HD 6990 és GTX 590 összevetésnél is le lett írva, hogy szerintünk ezeket a kártyákat 8xAA-ra és Full HD fölé veszik. Ezért a tesztünk is úgy készült, hogy aktív volt a 8xAA és Full HD + 2560x1600 volt a felbontás. Ezeket a beállításokon még mindig gyorsabb a HD 6990. Alatta a GTX 590 gyorsabb. Nyilván ha csak 4xAA-val akarsz játszani, akkor az a kedvezőbb.
Semmi baj, hogy GTX 690-ed van. Az most a leggyorsabb, de azon nem változtat, hogy az NVIDIA a Keplerben visszavette a compute hatékonyságot. Pont a legrosszabbkor, mert a Win8-cal a fejlesztők kapnak egy shader-trace interfészt, amivel nagyon bonyolult compute shadereket is lehet írni. A mai compute shadereket az tartja vissza, hogy nincs egy jó debug tool hozzá, de ez változik. Ez szerintem a Kepler esetében hibás döntés volt, mert a fejlesztő az biztos nem fogja kivenni a bonyolult shadert a játékból, csak mert az NV kéri. Lásd Ghost Recon: Future Soldier. A fejlesztők raktak bele egy VPL-GI-t compute shaderben. Nem vették ki, mert elment rá egy rakás idejük és pénzük, és alapvetően ez tette szebbé a PC-s verziót a konzolostól. Szerintem nagyon kevés fejlesztő győzhető meg azzal, hogy vegyen ki x-y effektet, mert kedvez a Radeonnak. Ez nem indok.
Ismerjük az NV szövegét a DX11.1-ről. Sehol sem jelzik a Kepler architektúrára épülő termékeken. A GDC-n is elintézték, hogy támogatja, de kit érdekel. Pedig ha támogat egy hardver valamit, akkor azt jellemzően reklámozzák. Valójában az a gondjuk, hogy roppant kedvezőtlen az a shader-trace interfész az új API-ban, mert pont akkor engedi meg a fejlesztőknek a bonyolult compute effektek kreálását, amikor az NV a Keplert legyengítette a Fermihez képest.Belevettünk 3-4 új játékot a tesztbe. Amikor játékot váltunk, akkor az a cél, hogy újabbra váltsunk. Nem fogunk régebbire állni, mert fejlődni kell.
(#139) KillerKollar: Már annyiszor mondtam, hogy mindenkinek igaza van (beleszámítva azokat a teszteket amik hiányosak a driver és a beállítások közlése tekintetében), csak mi az új DX11-es játékokat is bevettük, míg a külföldi tesztek időhiányban ide még nem jutottak el. Ennyi. Az új DX11-es játékok erősebb compute terhelést fejtenek ki, mint a régebbiek. A GCN ezt jobban bírja, mert előrelépés az elődhöz képest, míg a Kepler ezt kevésbé bírja, mert az NVIDIA valószínűleg a Tegra miatt csinál egy kerülőutat, és visszavette a Fermihez képest a compute hatékonyságot. Ez szerintem nem volt jó döntés, mert eleve a compute irány bontakozik ki. Gondolom most, hogy az AMD is látja milyen a Kepler még rá is gyúrnak erre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- War Thunder - MMO Combat Game
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Facebook és Messenger
- Filmvilág
- Óra topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest