Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    válasz Csabroncka #7351 üzenetére

    Nem adtam indokot, hogy ingerült legyél. Nem arról van szó, hogy nem értem, amit írtál, hanem arról, hogy nem érzem ezt a problémát, illetve nem értem, hogy miért jönne elő. 5 Apple TV-t használtam, több regisztráción vagyok túl, soha nem dobott fel olyat, hogy csak iOS-en tudom hitelesíteni. Mac-re nem SMS-t küld, hanem iCloud fiókon belül egy kódot küld, hogy valaki csatlakozna a fiókomhoz, beírom a kódot és OK.
    Egyébként ez korábban téma volt, teljes félrevezetés (hibás UX megjelenítés volt, ha nem tévedek). Az Apple TV-t független eszközként tudod használni, nincs szükség semmilyen másik Apple termékre, csak egy iCloud fiókra. A kép egy régi, pletykából induló kép, de az sem arra kényszerít, hogy iOS-ed legyen. A felhasználási feltételeket, meg csak egyszerűen elfogadod. A másik megoldás, hogy használod a böngészőt (nem kell Apple), belépsz az iCloud fiókodba és elfogadod a feltételeket)
    Egyébként nem tudom miket olvasol, de ez nem így működik, viszont nem zárja ki azt, hogy ne fordulna elő. Nálad most előjött egy ilyen helyzet?
    Itt van a hivatalos tájékoztatás és a lehetséges megoldások, lassan 1,5 éves.

    *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Új hozzászólás Aktív témák