- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nyáron jönnek a gyártói DGX Spark verziók
- Házimozi belépő szinten
- Állvány topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- OLED monitor topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Praston
tag
Pedig tudok csinálni képeket. Igen ultrán van és bizonyos pályák megölik a procit olyan szinten hogy egyik pályán leesik 30-40 fps-re ha pont olyan irányba nézek. Ezek pedig a füves pályák, így érthető miért hal be (nem, nem azért mert be van tépve LOL). De ettől függetlenül is 70-100% között megy a procim AW alatt, ismétlem ultrán. Nyílván ha leveszem a grafikai részletességet, vagy csak 1-2 dolgot kapcsolok ki akkor minden pályán 60+ meglenne, de igazából lusta vagyok, illetve ez az a fajta játék ahol nem zavar.
-
Praston
tag
Nekem 270X-el van viszonyítási alapom bf3 és bf4 között, illetve win 8.1 alatt, mivel azt a kártyát még az alatt a rendszer alatt használtam. bf3 multi ultrán + msaa , nagyjából stabil 60 fps, kivéve ugye a hatalmas robbanás meg füst, akkor ugye betudott esni 30 fps-re is de ez nem annyira volt zavaró mivel ritkán volt. Ugyan ez bf4 alatt is megvolt ultrán de msaa nélkül, stabil 50-60 fps 64 fős multin. Így mondhatjuk hogy kicsit erősebb vas kell bf4 alá de szebb is. Persze ezek 1080p-ben.
Ami relatív új játékok közül megtudja fogni a gépem az az Armored Warfare amit újra elővettem és játszom (már aki szereti a World of Tanks féle játékokat). Van olyan pálya ahol CPU limitem van a fentebb írt procival.
Eddig még nem volt ilyen gondom.
-
Parano1d
tag
Nem ezt kommunikálták, csak az átlag felhasználókhoz ez jutott el.
Nagyobb teljesítmény érhető el az új APIk-al, de programozói oldalról jellemzően több melót is kell belefektetni. Ez a jellemzője az alacsony elérésű eszközöknek.
Ha valaki ezzel nincs kibékülve, az maradjon a régi jól bevált módszereknél. Nem kötelező használni.
Az eddig megjelent címek többnyire csak marketing célokat szolgáltak, de ez csak az én véleményem. -
Yany
addikt
Köszi a választ. Nekem nagyon f*s Win7-esen, ha Mantle-t bekapcsolom, de ezt betudtam annak, hogy Win10 kell neki.
De amúgy tényleg durván meglepett, hogy bf3 után mennyivel alacsonyabb az input lag és stabilabb az fps 2560x1440-en egy régi 7870-es kártyával. Igaz, a 2500K procit 4GHz-en tolom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez az API váltás most más, mint régen, mert anno mindenki ugyanonnan indult, míg most az AMD már előredolgozott. Tehát náluk a problémákra már ott vannak a megoldások a programokban, és ott a GPUOpen, a komplett dokumentáció, vagyis minden, ami kell. Az MS és az NV számára az a két év kísérletezés, illetve az NV-nek a szükséges supportbeli átállás hiányzik. És ezt csak teszteléssel lehet begyűjteni, mert arra várhatnak, hogy az AMD a műhelytitkait elárulja. Ez az egész egy üzlet, és ha egy stúdió explicit irányt akar, akkor abban csak az AMD-nek van ma tapasztalata, tehát nincs igazán választása, hogy hova álljon. Ez volt az egésszel a céljuk, és csak emiatt elérték, hogy új API-val a legtöbb tesztóra Radeonban legyen.
-
TGP pont azt írja, hogy régóta látható volt a probléma. Félreértés ne essék, mindenhol csak a hurráoptimizmus ment, hogy a Mantle / Vulkan és a Dx12 megváltja a világot. De a most kikerülő információk szerint jó ideje lehetett látni, hogy ez korántsem volt ennyire egyértelmű, sőt, inkább a következő lépcsőfok előtt tornyosuló falakat lehetett látni...
-
#16939776
törölt tag
Ha kijött a konkurencia a tényleg dx-12-es kártyákkal, megint jönnek a vásárlása bátorító hírek.
Kezdetektől tudni, hogy nem lesz mögötte kielégítő minőségű tartalom pár évig, csak az új hardvereket akarták kívánatosabbá tenni, és W10-re átmozgatni a játékos tömegeket.
1111
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az aktuális konzolok a hardveres képességek tekintetében a DX12-nél is többet tudnak, szóval ezeknek a tudását most nem kell fejleszteni.
(#45) nullpoint: Olyan port, ahol az aktuális motorstruktúra jelentős átalakítása nélkül csak hozzáadod az új API-kra vonatkozó támogatást. Naivan cselekszel.
(#46) Parano1d: Létezik fél tucat, de vannak motorok, amelyek nem licencelhetők. A LORE, az Asura, a Frostbite, a Glacier és a DAWN nem elérhetők külső cégeknek. Ez egy olyan bolt, ahol nincs minden kirakva a polcra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Ashes és a Hitman már azzal a modellel készült, amit az AMD felvázolt. Ezért hoznak gyorsulást a DX12-es kódban. A Hitman esetében persze vannak problémák, mert lefagy GeForce-on, de ugyanúgy fagy GeForce-szal a Quantum Break is. Sajnos nem minden gyártó mérte fel jól, hogy a DX12 mennyire átalakítja a fejlesztést. A fejlesztői órákat Radeonba öntik a stúdiók, de csakis azért, mert ez az architektúra van dokumentálva, így részleteiben látják, hogy egy programhiba hol keletkezik. Ezt GeForce-szal DX12 alatt nem tudják elemezni, így a program kiadása előtt ezekben a hardverekben nagyságrendekkel kevesebb tesztóra lesz, és ha valami nehezen észrevehető gond van, akkor az a kiadás után fog előjönni.
-
Praston
tag
Az adott gépem i5-4690K @4.6 GHz-en + R9 290 vga + 16 giga ram, 1080p felbontás. Amíg DX-el a BF4 64 fős multi sehogy sem esik be 60 fps alá ultrán 4x msaa-val (ez a max ugye), addig Mantle-el 30-40-et is láttam rendszeresen robbanások, sok effect egyszerre, stb alatt. Kb 20-30 fps-el kevesebb az átlag és a minimum is jobban beesik. Igen tudom hogy gyenge cpu és erős vga felállásnál van igazán hatása a mantle-nek, ez csak egy megjegyzés / válasz volt.
Hozzá teszem a régi gépem ami Q6600 @3.0 GHz-en + 270X 2GB volt (már csak 250X
), az DX alatt kb 15 fps-t produkált, de mantle-el 30-45 fps-el hasított a 64 fős multi, igaz 5-15 percig csak, utána játszhatatlanul akadt a 2GB memoria miatt.
-
Parano1d
tag
Pedig már létezik egy ideje a megfelelő low-level motor is, Frostbite néven, csak használni kellene.
Mondjuk nem ingyenes, mint az Unity/Unreal, meg a többi, de legalább már látni mit tud a technológia.
Na azok érdekes tudnak menni 1080p60-is konzolon is. És igen Nvidian is jól fut. -
nullpoint
őstag
Valaki elmagyarázná mi az a naiv port? Nekem ez annyira új mint szűzlánynak a se@@ből szájba.
-
"jönne egy teljesen új konzolgeneráció, tisztán dx12 támogatottsággal."
Ehhez nem kell új hardver, csak szoftver; s amúgy az xbox pont utóbbival bénázik, így ha nem megy ésszel, próbálkoznak még több erővel. Viszont ha meg van szoftver (PS4), az se elég, fejlesztők meg tapasztalat se árt hozzá.
-
Egy kicsit sem troll ember, aki elolvasta a cikket és meg is értette azt. Oh ,wait..
..és ha mér elkezdted én azért válaszolok a másik oldalról. Én azt látom, hogy ismét mind2 nagy VGA gyártó vásárlói azt kapják, amit eddig és ugyan úgy. és nem, nem az Nv hibája. ugyan úgy fos lesz ez mind2 oldalnak. Maradok a zöldeknél még egy darabig....
Ezt a dolgot talán csak az lendíthetné előre, hogy ha jönne egy teljesen új konzolgeneráció, tisztán dx12 támogatottsággal. Gondolom majd 3 év múlva....
-
TTomax
félisten
Érdekes konzekvencia a két èv elönyröl amivel azért csak kuka lett az amd dx12es játêka is,ez êppen nem azt igazolja hogy sokat jelentene.Mi userek számitottunk rá,hogy ez lesz,nagy kár volt mást kommunikálni,ugy látszik a bizalom nem sokat ér ha marketingröl van szó,de ha nem igy majd a bevételen érezni fogják...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert most látható igazán a probléma. Az AMD is elrontotta a pilot játékokat, de 7 Mantle címből hat nagyon jó lett (Thief később patch-elve lett). Nyilván a két DX12-es címüket sem rontották el. Viszont az MS és az NV pilot címei rávilágítottak, hogy hiányzik az a két év tapasztalat, amivel az AMD előrébb van ezen a területen. És a tapasztalat nem vásárolható.
-
Loha
veterán
"Vagy a Microsoft befizeti magát, hogy folyton azt hallgathassa mindenki, hogy jajj, de milyen jó a Win10 mindenkinek..."
Nem ez lenne az első eset...
nem szegett törvényt az EA és a Microsoft a fizetett videókkal
a videósok elvileg nem mondhattak rosszat az adott termékről
-
TTomax
félisten
Másfél éve erröl dumálunk,eddig egy api váltás se volt gyors,ez se lesz az...
-
R9DEON
senior tag
válasz
#06658560 #33 üzenetére
Elméletileg igen aztán meglátjuk gyakorlatban, másik kérdés hogy a Microsoft a későbbi DX frissítésekért kér e pénzt és ha igen mennyit mert a Win 10 egy jó darabig marad, ha ingyen adna a további DX frissítéseket az vonzó lehetne a játékosoknak és a fejlesztőknek is mert eddig az volt a gond hogy mire kijött több játék az adott DX -re a Microsoft már lecserélte és ment minden a levesbe.
-
#06658560
törölt tag
Csakhogy az MS-nek pl. lett volna lehetősége, tdőkéje és partnere is, hogy a win 10 rajtjára letegyen mondjuk tíz játékot, amik direkt DX12-re lettek írva, plusz konzolra. S most, egy évvel a hivatalos W10 rajt után még mindig x évnyire vagyunk a direkt DX12-re tervezett játékoktól.
-
Most meglepődtem, mert nem ezt ugatom 1.5 éve. Wait...
-
oAcido
aktív tag
Ja, csakhogy megjelenésükkor/megjelenésük előtt minden oldal oda meg vissza volt értük, meg hogy annyi a PC-nek, az új konzolok alázni fognak.
Miért is érdekeljen engem a benne lévő HW? 2,5-3 éve azt olvastam, hogy ez majd képes lesz arra amire a PC nem... Ehelyett ha húgomat leültetném a PC, majd a konzol elé grafikai különbséget nem látna, viszont ő is érezné, hogy utóbbi nem folyamatos.
-
oAcido
aktív tag
válasz
#05364992 #25 üzenetére
" Amit én itt látok az az, hogy az AMD talán túl hamar beindította a marketing gépezetet a Mantle-ös sikeres lázadás után"
Ez szerintem teljesen egyértelmű. Kapálózás, hogy megállítsák/megfordítsák a további csúszást lefele. De melyik cég nem csinálná ezt? Intel és nVidia is ugyanezt nyomná ha ők lennének ilyen helyzetben. Teljesen normális cselekedet.
Csak sokan már a bejelentések pillanatában (DX/Vulkan) 5000 játékot vártak és hogy majd a jóféle GCN architektúra rommá alázza a konkurenciát, aki szépen kezdi veszíteni piaci részesedését.
Persze mindig ugyanaz a vége, hogy valaki (nV) szándékosan hátráltatja a fejlődést.
Meglehet nézni a konzolokat, ott a kezdetektől (? ebben nem vagyok biztos
) low-level API van, meg "okos" GCN. Az hagyján, hogy az 1080p60 nem megy, de 1-2 címnél nagyon csúnyán 30 alá is beesik az fps.
(#27) R9DEON : itt nem az indítással van a gond, hanem a hype-pal. Mint valami messiást úgy várta/várja mindenki. Meg hogy az 50 ezres VGA-val 4k120fps-sel fog mindenki játszani, egy gyenge processzor mellett.
Holott ugyanolyan szar lesz minden mint eddig volt. Jönnek a ctrl+c ctrl+v konzol portok, amik ugyan úgy bugosak lesznek. Jönnek majd a magyarázkodások, hogy azért lett szar mert túl zárt-nyílt a rendszer (nV-AMD). Nem kaptak a fejlesztők elég időt, csak 5 ember volt rá.
Meg lehetne még sorolni tovább a dolgokat.
-
R9DEON
senior tag
válasz
#05364992 #25 üzenetére
hogy az AMD talán túl hamar beindította a marketing gépezetet a Mantle-ös sikeres lázadás után, ugyanis fejlesztői oldalról a most felmerülő gondok elég régóta láthatóak voltak szerintem.
Fejlesztői oldalról mindig vannak gondok, ha 2 évvel később indított volna az AMD akkor a gondok is 2 évet csúsztak volna, szoftver oldalon mindig csak annyit csinálnak amennyit éppen muszáj vagy annyit sem.
-
válasz
#05364992 #25 üzenetére
Vajon az ilyesmikről miért nem nagyon lehet olvasni? Legalábbis nézegetek egy-két HW és játék oldalt (angolt és magyart), de ezekről valahogy nem esik sok szó a Dx12 ajnározás mellett...
Vagy a Microsoft befizeti magát, hogy folyton azt hallgathassa mindenki, hogy jajj, de milyen jó a Win10 mindenkinek...
-
#05364992
törölt tag
Igen, az a 2-3 év még simán lehet hogy kelleni fog mire komoly mértékben elterjednek az új API-k. Jelenleg még ott se tartunk hogy frankó stabil D3D12-es drivereink legyenek, vagy hogy OS oldalról 100%-osan stabil legyen a támogatottság. Aki olvas gamedev.net-et, az már valószínű futott olyan topikokba, ahol a srácok a Win10-es bugokat találtak, amik utána jelentve is lettek repro-val az MS felé. (Van néhány MS-es mérnök a fórumokon arrafelé, ha valamit találunk ami nem a dokumentáció szerint működik, és ők reprodukálni tudják, az megy a belső fejlesztőiknek javításra, pont pár napja is sikerült egy ilyen hibát találni: [link] ) Driver oldalról még vacakabb a helyzet sokszor ha kicsit fejlettebb dolgokkal kísérletezne az ember, példa: [link]
"There is one final reason why you might not want to do this (or at least not right now): it was a real pain in the ass to get this demo working in DX12. Driver bugs, shader compilation bugs, long compile times, validation bugs, driver crashes, blue screens of death: if it was annoying, I ran into it. Dynamic indexing support seems to be rather immature in both the shader compiler and the drivers, so tread carefully. The final code has a few work-arounds implemented, but I’ve noted them with a comment."
A szerző Matt Pettineo, vezető grafikai fejlesztő a Ready at Dawn-nál (ők követték el az Order 1886-ot, a játékra magára lehet fújolni, de attól függetlenül látványban ott volt), szóval nem kezdőről van szó.
És akkor ezen felül még ha minden patent menne is, újra kéne írni a motorok nagy részének a renderereit, hogy ki is lehessen használni a lehetőségeket amiket kaptunk. Amit én itt látok az az, hogy az AMD talán túl hamar beindította a marketing gépezetet a Mantle-ös sikeres lázadás után, ugyanis fejlesztői oldalról a most felmerülő gondok elég régóta láthatóak voltak szerintem.(#22) schawo: A szerencsétlen fejlesztők egyetlen hibája hogy anno nem voltak jövőbelátó képességeik. Ha a renderer-jük olyan struktúrálisan, amibe nem lehet triviálisan belepakolni mondjuk a D3D12 támogatást (a D3D12 nem hagyott érintetlenül semmit a 11-hez képest, gyk. minden lényeges rész teljesen megváltozott), annak ez az eredménye. Az ilyen gondokra szoktam más fejlesztési problémáknál mondani főnökömnek hogy "megcsináljuk, mert meg lehet csinálni, de nem lesz benne köszönet".
-
imi123
őstag
A Dx12 sikerének kulcsa a játék kiadók nagyobb nyeresége lenne.
Ez a API történet kezdetektől arról szólt hogy az AMD el tudja adni a nem versenyképes gyenge procijait és hogy kis ráfordítással át lehessen konzolokról a játékokat hozni.
Az utóbbi megdőlni látszik,az előbbi meg csak az AMD érdeke.
Innentől mindenki döntse el mekkora jövője van a Dx12-nek. -
Yany
addikt
"Márpedig a gyakorlat egyáltalán nem egyszerű, és például az AMD is úgymond rosszul mérte fel az átállást az explicit API-kra, így a két első, Mantle API-t használó játék például bizonyos szempontok szerint problémás volt. A Battlefield 4 végül az is maradt..."
Jelenleg nem vállalható a BF4 Mantle API-n? Win7-en ugyebár DX-el tolom, de azzal semmi gond... sőt HD7870-en magasabb grafikai beállításokkal is sokkal szebben fut, mint a BF3. (input lag és fps szempontból is) Igaz, meg is lepődtem rajta.
-
A nézeted pedig ott bukik meg, hogy a fejlesztők nem tehetik meg, hogy ne hozzák ki Win7/8/8.1-re a játékaikat, hiszen még a Steam Survey szerint is a játékosok csak ~40%-a állt át Win10-re. Ha viszont Dx12 only címként jelenne meg, akkor a potenciális vásárlók több, mint felét élből elzárod a játékodtól...
Ennek nincs köze az nV-hez, szóval felesleges volt az erőltetett nV-haterséget felhozni...
-
farkas1
tag
Itt bukik meg az a politika, hogy az NV miatt DX11-re is jó játékprogramokat próbálnak meg készíteni, holott a rendes DX12-es futtatáshoz teljesen új programokat kellene írni, ami NV-re nem jó.
Még mindig a múlt a fontosabb mint a jövő és ebből lesz a gányolás, ami a DX12, stb új API-kon nem jól működik.
Ja mert a piac 80%-a DX11-eselavult NV hardverekből áll.
A monopol helyzetben lévő cégek mindig is akadályozták a fejlődést. -
leviske
veterán
"Matthäus G. Chajdas szerint ha sok API-t kell támogatni, akkor az sok kompromisszummal jár, emiatt nehéz igazán gyors alapokat fejleszteni."
Mondjuk innentől meg adná magát a Vulkan, ami elérhető az összes platformra, amire érkezhet véletlen játék.
-
pengwin
addikt
Mondjuk nem tudom ki várt mást: még ma is jelennek meg játékok, amik beérik DX9.0c-vel, pedig DX9-10-11 között nem volt ilyen gyökeres koncepcióváltás, és azért a 9.0-át már legacy-ként se lenne szükséges támogatni.
Nem mellesleg tök jó, hogy minden PC-s hír alatt garantáltan ugyanaz a kb. 5 ember károg-fröcsög... és van akinek teljesen mindegy, mi szerepel a hírben.
-
Echo_
csendes tag
Ez az egész kezd olyan lenni, mint a politikában, mikor magyarázkodik az aktuális kormány, hogy miért nem sikerültek úgy a tervek, ahogyan azt megálmodtak és az előző kormányt okolják többnyire a hibákért.
-
válasz
#05364992 #13 üzenetére
Ez eddig igaz, csak ugye a GCN anno azért volt kiemelve, hogy hát milyen előre mutató, és mennyire jó lesz az új API-khoz, ez volt 2013-ban. Jött két Mantle játék, több-kevesebb sikerrel, két éve hallgatjuk, hogy a Dx12 hogy fogja megváltani a világot, és hogy milyen jó lesz a GCN Radeonokkal bíróknak. Egy éve ugyanezt hallgatjuk a Vulkan kapcsán. Most pedig még mindig ugyanott tartunk, ahol három éve. Van egy-két érintett játék, ahol valóban látunk majd valami pozitívumot, de nagy általánosságban majd talán 2-3 év múlva tényleg működni fog a dolog...
Én anno azért vettem Radeon 7950-est, mert hát attól zenget minden, hogy a GCN a jövő. Aztán a jövő még mindig csak a techdemók szintjén jött el...
Erre mondom azt, hogy volt a csodavárás, és megint csak ott vagyunk, hogy a csoda nem történt meg.
Hangsúlyoznám, hogy nem vitatom el, hogy kell a játékengine-ek kihasználásához az új API, csak éppen a váltás még mindig 2-3 évre van. Ahogy 2-3 éve is volt...
-
R9DEON
senior tag
válasz
Blindmouse #12 üzenetére
Nem arról van szó hogy a Mantle, Vulcano,DX12 bukta lenne csak arról hogy jön a szokásos 4-5 év lemaradás szoftveres fronton, és már megint a DX13 fogunk beszélni mire valamelyest ki lesznek használva a DX12 VGA-k.
-
#05364992
törölt tag
A teljesen új API verziók korábban is évekbe teltek míg elterjedtek, vagy azért mert nem érte meg azonnal fejleszteni rájuk a kevés támogató hardware miatt, vagy azért mert nagyrészt a motorok alapjait újra kell írni rájuk. Utóbbi jó sok ember hónapnyi meló, ami alatt a fejlesztő csapat anyagi szempontból nem igazán termel (gyk. az újraírás nem más mint a korábbi működés reprodukálása az új apival, ha ez meg van onnan tudnak tovább indulni), a klasszikus kapitalista felfogás szerint pedig a szoftverfejlesztő dolga nem a jó szoftver előállítása, hanem a bevétel termelés, ergo az ilyesmi nem igazán van megfinanszírozva. Pár év múlva amikor már muszáj lesz átállni, vagy elég erős példák lesznek az új API előnyeire, akkor hirtelen lesz ezekre a fejlesztésekre pénz. (Ez gyk. bármilyen más fejlesztői területen is így megy, a fejlesztő ideje drága, így nem szeretik kifizetni hogy valamit újra írjunk modernebb dolgokkal, mert olyankor látszólag nem haladunk előre. Bárhogy érvelhetünk hogy a jövő szempontjából jobb megoldás lenne dolgokat újraírni, a jövő keveseket szokott érdekelni, minden most azonnal kell a legolcsóbban.)
-
Blindmouse
senior tag
Tehát bukás lett a Mantle, és az AMD processzorok nem elég gyorsak hogy a saját kártyájukat "kihajcsák-e". Semmi újdonság, csak ma a valjuk be hogy elszúrtuk nap van.
-
Szuper. Magyarul nyugodtan hanyagoljuk tovább a Win10/Dx12 (plusz Vulkan) játékokat még egy-két évig, mert néhány fehér hollót leszámítva kutyagumit nem érnek...
Újabb csodavárás az új API-khoz, majd újabb lufi...
-
erer1000
őstag
DirectX 12 és a Vulkan API nem fogja szeretni a naiv portokat
-
Z_A_P
addikt
Be fog ez indulni, mar tobb helyen erezhetoen jobb a DX12 (pl AMD APU-kkal hatalmas a gyorsulas), de meg kell neki vagy fel ev. De ez a jovo, nincs ketseg.
-
R9DEON
senior tag
Szokás szerint megint a szoftveren bukik a dolog, mert meló van vele így inkább összegányolják és kiadják bugosan vagy félkészen majd a hülye vásárló megveszi a drága hardvert 2 évenként hogy 50% legyen kihasználva.
-
#85552128
törölt tag
"Az előbbi cégtől a Gears of War: Ultimate Edition és a Quantum Break nem azt hozza, ami a DirectX 12-től elvárható lenne, az utóbbi vállalat pedig úgy segítette a Rise of the Tomb Raider explicit API-ra való átültetését, hogy több területen is jelentősen lassult tőle az alkalmazás."
Tehát maga a Microsoft sem tud normális DX12-es portokat kiadni (2/2 bukó), de a Rise of the Tomb Raider DX12-es módja az nVidia miatt lassabb mindenen...
Mindez persze úgy, hogy se a GoW-nak, sem pedig a Quantumnak nincs DX11-es módja amivel összelehetne vetni, hogy nem e lennének azok is gyorsabbak DX11 alatt.
Btw. gyenge procival a TR is gyorsul DX12-vel. -
Fiery
veterán
A problema inkabb az, hogy a radikalis valtozas mindig sokkal lassabban megy at egy iparagon, mint ahogy egyesek szeretnék. Sot, sokszor at sem megy, mert nem megy le a cegek vagy epp a fejlesztok torkan. Lasd Itanium peldaul. Es a problema legtobbszor a legacy tamogatas es az egyseges hardver hianya. Egyiket sem lehet megoldani egyik naprol a masikra, muszaj tovabb cipelni a legacy API-kat is, muszaj tamogatni a regi vasakat is. Ezert sem fog tudni par even belul (szamottevo mertekben) teret nyerni a DX12 vagy epp a Vulkan. Az pedig kulonosen nem segit, ha me'g az atallas -- fejlesztoi oldalon -- is ennyire nehezkes, ha ennyire nehez megindokolni a low-level fejlesztes szuksegesseget.
-
Fiery
veterán
Nocsak, az igazan franko, low-level API-t hasznalo jatekokra mar megint 1-2 evet kell csupan varnunk?
Lassan odatehetjuk a HSA mellé ezt is...
"Márpedig a gyakorlat egyáltalán nem egyszerű, és például az AMD is úgymond rosszul mérte fel az átállást az explicit API-kra, így a két első, Mantle API-t használó játék például bizonyos szempontok szerint problémás volt."
Ez a mondat igy nezne ki helyesen:
"Márpedig a gyakorlat egyáltalán nem egyszerű, és például az AMD is rosszul mérte fel az átállást az explicit API-kra, így a két első, Mantle API-t használó játék nem volt méltó a low-level API-k ígéretéhez (értsd: sz*rul sikerültek)."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vicces képek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Renault, Dacia topik
- Anime filmek és sorozatok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce iChill X4 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- Asus rog strix gtx 1060 6gb
- EVGA RTX 2070 XC GAMING 8GB GDDR6 Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest