Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #42 üzenetére

    Az Ashes és a Hitman már azzal a modellel készült, amit az AMD felvázolt. Ezért hoznak gyorsulást a DX12-es kódban. A Hitman esetében persze vannak problémák, mert lefagy GeForce-on, de ugyanúgy fagy GeForce-szal a Quantum Break is. Sajnos nem minden gyártó mérte fel jól, hogy a DX12 mennyire átalakítja a fejlesztést. A fejlesztői órákat Radeonba öntik a stúdiók, de csakis azért, mert ez az architektúra van dokumentálva, így részleteiben látják, hogy egy programhiba hol keletkezik. Ezt GeForce-szal DX12 alatt nem tudják elemezni, így a program kiadása előtt ezekben a hardverekben nagyságrendekkel kevesebb tesztóra lesz, és ha valami nehezen észrevehető gond van, akkor az a kiadás után fog előjönni.

Új hozzászólás Aktív témák