Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny Cage

    addikt

    válasz Kashim #26 üzenetére

    "Fejlesztők szemszögéből pedig nyilván előnyt élez bármely más megoldással szemben, ha könnyű implementálni és erős támogatást kapnak hozzá a gyártótól."

    erős támogatás alatt nyilván a hathatós szponzorpénzekre gondoltál.. :) egy felől erős a PhysX, szép kis summát kifizetnek azért a néhány eyecandy-funkciót betöltő, a gyárinál picivel szebb particle effektért. itt kb. kifújt az az erős gyártói támogatás.. és nem tudom észrevetted e, de a világ nem a zárt rendszerek felé halad.

    "Ne haragudj, de mit érdekli szerinted a végfelhasználót, hogy zárt-e vagy sem?"

    Radeon tulajként igenis izgat, hogy a TELJES ÁRON megvett játékomban különböző szponzori befolyások miatt ne kurtítsák már meg a grafikai képességeket, ami egyébként simán kivitelezhető lenne más úton is..

    "Amíg ez működik, addig a piacon marad."

    értsd: amíg az Nvidia hajlandó komoly szponzori pénzeket kifizetni azért, hogy az amúgy is döglődő PC-s játékpiacon néhány (egy kezemen megszámolható) játékban egy picivel szebb particle effekteket lássanak a Geforce tulajok, addig ez a dolog a piacon marad. értjük mi, szerintem te vagy az, aki nem érti.

    az nVidia nem véletlenül vásárolta fel az Ageia-t, amit jó marketinggel (ezek a techdemók sem másért készülnek, játékban így, ebben a formában soha nem látod őket viszont), minimális fejlesztéssel életben tart. ennyi. a PhysX meg semmi olyat nem tud, amit más fizikai engine-ek ne tudnának, csak jobban és szebben.

    ps.: amúgy meg, ha már látványos fizikát akarsz látni: [link] (EZ NEM PHYSX)

Új hozzászólás Aktív témák