- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen széket vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- CES 2025: ITX-es Cooler Master minitorony, minimalista dizájnnal
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz #45997568 #39 üzenetére
Nekem mondhatod, hisz alap szinten belelátok az ML-be képfeldolgozás terén. Illetve egy kollaboráció keretében pont az látókéreg működésének megfejtését próbáljuk majd rábízni egy Tesla clusterre Vagy talána a Deep Mind-ra. - minden jövőbeli emberi implantátum alapja egy a. neural network lesz, hiszen kölcsönösen kell adaptálódni - alkalmazkodni, és tanulni egy jó ember-gép interfésznek.
Ilyen módon képzelek el egy önvezető autót is... ez nem feketemágia, vagy ördögtől való szerkezet, hanem a kezünk meghosszabbítása, a szemünk kiterjesztése, a hallásunk élesítése... Mint egy okos robotkar, vagy látóchip.
Ugyanakkor kicsit ijesztő is, hogy azért az NN mindig is egy feketedoboz lesz. Kicsit frusztráló, hogy a drive benne nem egy ember által kifejlesztett saját logikánk alapját véve létrehozott algoritmus, szabályrendszer... hanem valami ismeretlen tényező. Éppenséggel az emberi elme korlátaira is felhívja a figyelmet, hiszen minden bizonnyal lesznek olyan kérdések, mintázatok, összefüggések és törvényszerűségek az óriási adathalmazokban amiket nem foghatunk fel sohasem.
...de az autonóm autózás mondjuk pont nem ilyen, mert itt egész egyszerű a fitness. Minél hatékonyabb és jobb sofőr legyél Nem mindenki szeret dugóban ülni, mert az nem vezetési élmény. Szeretek vezetni, de a sok tahó barom sofőrből rohadtul elegem van, és egy idő után nem "fun" a vezetés... élve akarok eljutni A-ból B-be. Egy kiépített pályán sokkal jobban élvezném mondjuk egy Impreza-val, ahol lehet csapatni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Interactive Brokers társalgó
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szólánc.
- További aktív témák...
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) -1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér
- Huawei SuperCharge HW-050450E00 10W hálózati gyorstöltő adapter USB, 5V/4,5A + gyári kábel
- EVGA RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X FTW3 ULTRA GAMING - Újszerű, hibátlan állapotban!
- Automata óra felhúzó műbőr borítás
- Samsung Galaxy Z Flip 4 8/128 GARANCIÁBAN CSERÉLT
- MSI H61M-F LGA 1155 Aprócska működést nem befolyásó hibával.