Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz priti #287 üzenetére

    Nem tartom én se lehetetlennek, hogy lemegy az a forgatókönyv, mint a Physix esetén.
    Az eredeti terméktől is sokáig hangos volt a sajtó, aztán elkészülte után nVidia megvette, a többit meg tudjuk...
    Remélni merem csak, hogy platform független lesz és nem köti magához egyik szereplő sem.

  • neilszab

    őstag

    válasz priti #287 üzenetére

    Az az érzésem, hogy úgy hordasz össze egy rakás kis elméletet, hogy nem nézel utána a dolgoknak rendesen... :U

    Támogatott játékok:
    Battlefield 3, Batman - Arkham City, ARMA 2, CoD - Black Ops 1, Crysis 3, Deus Ex, Dirt3, Doom3, Skyrim, Far Cry 3, Euro Truck Simulator 2, Flight Simulator X, Grand Theft Auto IV, Half Life 2, Mass Effect 2, Assassins Creed 2, Metro 2033, iRacing, Maffia II, Minecraft, rFactor 2, Splinter Cell 3, Team Fortress 2, The Witcher, Tomb Raider Underword, War Thunder... és a lista napról, napra bővül

    Én úgy látom jó pár nagy kiadó címei is szerepelnek a listában, mégis szerinted miért lett kiadva a tesztben is bemutatott fejlesztői verzió az alacsonyabb felbontással? Pontosan azért, hogy mire megérkezik a nagy felbontású boltban is kapható verzió, addigra már minden játékfejlesztő polcán legyen egy Rift és legyenek kész a tartalmak is hozzá.

    A projekt pénzügyi és befektető hátterének is látom, hogy nem néztél utána, csak mondod a magadét.

    A FOV-os és felbontásos témába meg már alig merek belemenni, elég sok játékóra van már mögöttem 1 monitoron, 3 monitoron és a Rift-tel is, és csak lesek, hogy milyen elméletek kerülnek leírásra ide a fórumba. :B

    Ami biztos, hogy a Rift alap látószöge nagyobb, mint egy normál 16:9-es monitornak, de kisebb, mint egy 3 monitoros rendszernek. 3 monitort viszont nem tudsz egyszerre nézni, ahhoz is oda kell fordulnod, de ezt a Rift-ben is megteheted, sőt mindezt 360 fokban bármilyen irányba. A 3 monitoros rendszer egyedüli előnye, hogy szélső monitorokon (amiket nem látsz, csak érzékelsz) a periférikus látásod előbb kiszúrja a mozgást. (bár sztem ennél meg még előbb meghallod, ha közeleg vmi oldalról és egyből oda tudsz fordulni)

    A felbontásnak viszont semmi köze a látószöghöz, egyedül ahhoz van köze, hogy a képernyőn megjelenő távoli pacák 2 vagy 4 pixelből fog állni. De ez nem befolyásolja sem az észlelés, sem az odafordulás sebességét. És az, hogy végül milyen felbontás lesz szükséges a Rift-ben a tökéletes kompromisszum nélküli játékélményhez, az szerintem még mindenkinek nyitott kérdés.

  • zsolt200

    tag

    válasz priti #287 üzenetére

    A Sony VR-ja itt van: [link] és az Oculus jobbnak tűnik attól hogy ebben van beépített füles. Asszem én maradok a Riftnél. Persze ha jön egy jobb akár melyik gyártótól, azt nem mondom hogy nem váltanék.

Új hozzászólás Aktív témák