Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
Aham, és addig a raszterizáció meg nem fog fejlődni, mi?
Szerintem a ray-tracingnek (ha nincs globális illumináció) csak a raszterizáció kiegészítéseként van létjogosultsága. Mert ez mind szép, hogy RT, de itt valós időben megy egy olyan grafikai szint, amit lazán kenterbe ver egy mai átlagos GPU. A scene totál statikus, míg raszterizációval ez nem szükséges. Ha dinamikus lenne, csúnyán elvérezne a dolog, mert nem lehet a sugárkövetést gyorsító adatstruktúrát hatékonyan frissíteni.
Nem értem, miért jó egy olyan valami, ami nagyobb számításigényű, cserébe alig ad valami pluszt. Majd akkor lehet örülni, ha egy Photon Mappinges dolog fog futni valós időben.
És az itt demózott scene hol van egy Crysisos, FarCry 2-es, Halo 3-as funkcionalitástól, látványvilágtól...
Nem véletlen, hogy a filmeknél sem ray-tracinget használnak (ott is csak kiegészítésként van jelen).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen