Hirdetés
- Milyen alaplapot vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
- Stratégiai biztonsággal védekeznek a dráguló memóriák ellen a gyártók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bekő Tóni
tag
válasz
MrDerekas
#379
üzenetére
Nem baj, változatlanul írogatom neked whisperbe az "a" betűket, hogy kiírja sárgán hogy offline vagy
(fent a friends ikonnál egy narancs 1-es van -te- akit nem tudok felvenni. Ott nem látom az állapotod)Huayra-hoz: főnöksrácok figyelhetnének kicsit jobban erre, hogy az új autók ne lógjanak már ki a mezőnyből, ne az legyen hogy a most berakott kocsit kell venni mert az a legjobb. Mert ez így annyira EA. Félek előre mit csinálnak majd a Honda Civic-ből -amekkora nimbusz övezi.
-
Bekő Tóni
tag
válasz
MrDerekas
#349
üzenetére
Na kipróbáltam ezt a Pagani wHu R Ya-t, ha már ilyen gyorsan összejött ennyi pénz egybe (Le Mansonként 1,9 mill). Alacsonyabb gyorsulás stat-tal, rosszabb performance partokkal gyorsul úgy mint a Dodge Demon. Nem hasonlóan, hanem ugyanúgy (vagy még jobban ha egyforma tuningot kap). És az a 400 közeli végsebesség nitró nélkül.
És akkor emellett könnyű, meg jól fordul. Viszlát F1, megvan az új király.
Fordulása nem is annyira túlkormányzott mert az inkább az Aventador meg a Mustang Boss 2012, Shelby Snake stb, hanem nehezítésként simán csak nyúlós a kormányzás. Hosszú a lecsengési ideje a lenyomott iránygomb hatásának. -
Bekő Tóni
tag
válasz
Necroman_Mk2
#376
üzenetére
Volt nemrég olyan szerver ahol majdnem minden autó handling-jén állítottak valamit vagy felcserélték két autó viselkedését (pl Shelby GT500-zal felcserélték a játékban erősebb Ford Mustang Boss 2012 tulajdonságait) De nem túl profin csinálták, meg sokan az eredeti játékot keresik az ott megszokott kocsi-erőviszonyokkal, úgyhogy nem is lett népszerű.
A legnagyobb mostani szervereken az eredeti EA-s autók úgy vannak ahogy azok voltak.
2010 óta persze több kocsi változott, de az még a Blackboxosok műve volt. Supra, 2003 Ford GT, Charger Superbee meg nemtom melyik még - fel lett kicsit javítva, ki lett könnyítve.Viszont az erőviszonyokat megkavarta hogy a 3 Tier (+ 1 a játék vége felé kiadott hyperkocsiknak) helyett lett 6 féle class-ba besorolás.
A Silvia példájával: az még mindig erős, de a legalacsonyabb E classban, ahol alig van még tuning az autón, ott az erősebb Scirocco-val sokan jobbak. Vagy például a most, a Soapboxosok által berakott Alfa Romeo Brera is nagyon jó. Egy class-szal feljebb ahol szintén jó a Silvia ott meg már jönnek a 2011-2012 utáni EA-s paytowin kocsik.De minden változik... most van egy terv arra, hogy a túl nagy 150 pontos tartományú A class-t leszűkítik és afölé szétbontják az S classt S1-re, meg S2-re. Ez utóbbi lenne a mostani S-class-ban verhetetlen (Tier4-es) verdáké.
-
Bekő Tóni
tag
Na igen, de mi van ha valaki már 4-szer végigtolta az underground2-t?
(oké, 10 évre elosztva). Már fejlből vágtam melyik szinten, hányszor kell kihívni és legyőzni utcai versenyzőt hogy odaadja a boltban nem kapható cuccot. Tudtam melyik URL után melyik autó oldódik fel a kereskedésben, leteszteltem melyik a leggyorsabb kocsi (a kis szögletes hátú Celica)
Lényegében annak, meg Carbon, MW folytatásaként bohóckodok itt Worldben.Ahogy LGyuri is írta, gyertek Worldunited-re. Különösebben bosszantó hiba nincs. A verseny szinkronizáció néha eltolódik (később indul, mögötted ér be a kolléga de mivel jobb időt futott előtted végez), Team Escape össze vissza dobálja a bronze, ezüst, arany kártyákat, de mind azonosra van beállítva nyeremény szempontjából.
(a nem tökéletes netkódot tinédzser forma hekkerek dobták össze, kizárólag a játékosoldali kliens küldte multis adatcsomagok alapján és még farigcsálják a cuccot).
Én ezen a szerveren több mint 60 napja vagyok de egy árva mágneses powerupot nem láttam még használni senkitől (lehet egyáltalán?) -
Bekő Tóni
tag
Akkor itt a Launcher, Release.zip- be csomagolva: [link]
- Csinálj neki egy szép mappát mondjuk "NFSWorld 2020 Launcher" névvel, tömörítsd ki oda.
- Indítsd a Gamelauncher.exe-t. Aztán ha újra letöltené a játék file-jait azt töltsd egy külön mappába. Aztán azzal már nem kell foglalkozni, mert nem onnan indítod hanem az előbbi Gamelauncher.exe-vel. -
Bekő Tóni
tag
Ez elején letöltötted(?) a launcher-t. Ez Release.zip vagy ilyesmi fájlnévvel volt. Kitömörítetted. Abban volt egy Gamelauncher.exe, azt indítva töltötted le magát a játékot.
Na, ezek után is ugyanezzel a Gamelauncher-rel indítod.Szerver választásnál a Worldunited-hez regisztrálásnál kell egy ún. ticket. Ez ne riasszon el ettől a szervertől ha ezt választanád amúgy, mert csak egy-két klikk és megvan. Erre indulj el: [link] - Itt minden le van írva, a fentiek is.
-
Bekő Tóni
tag
Játékbeli chat-ben többször felvetődött a kérdés, hogy melyik a leghosszabb circuit. Aztán ilyenkor rendre elindult egy diskurzus hogy a World Loop most sprint vagy circuit, mivel 100 méter választja elé a célt a startvonaltól. Na ennek a vitának vége, mert itt a Le Mans pálya: World Loop startvonal és cél immár össze van kötve és szorozva vagyon kettő körrel
Aztán új autók is jöttek: Porsche Cayenne, Alfa Brera (Carbonból -> E class) és ha nem utáltátok az Mr2-t eléggé akkor most imádni fogjátok mert megvan a versenyváltozata: SARD MC8
Meg új acsik, meg egyéb, kisebb pályák stb. -
Bekő Tóni
tag
válasz
LamerGyuri
#356
üzenetére
Az az egyik, a másik meg hogy elveszik a véletlenül beeső nyeremény varázsa. A plusz motiváció a random versenyzéshez, hogy megyek csak úgy és talán nyerek egy ritkát mert máshogy nem lehet megszerezni.
Vagy a vacillálás mint a játékélmény része, hogy a ritka elnyert partot melyik kocsiba építsd be ... az egyéniség kifejezése azáltal hogy melyik kocsiba szánod a ritka cuccot.
Hogy megtapsolod a lobbyban azt, aki valami nem nyerő kocsiba pakolta a nehezen nyert alkatrészét.
Hogy a felultrázott kocsit is már teljesnek tekinted tuning szempontjából és az elnyert elite cucc erre rá márcsak ráadás, ünnep. Nem pedig az van hogy nincs kész a kocsi amíg nem tele-elite part-os.
Ez mind kiesik és csak a kiszámított lélektelen money-grind fokozódik.
Ilyesmikre gondoltam.
Meg emlékszem World Online PL-en többször is gondoltam, hogy szivesen visszadnám a megvett 5 csilis partokat a hiánytalanul fel-elitezett kocsijaimból, ha a többiektől is elveszik. -
Bekő Tóni
tag
Na, Discordon a sok rövidlátó egybites megszavazta hogy jöjjenek vissza az 5 csillagos (elite) partok (meg skillek is?) a shopba, úgyhogy valószínüleg jönnek. Persze több milliós darabáron.
-
Bekő Tóni
tag
válasz
MrDerekas
#351
üzenetére
Amúgy lehet menni az event jutalom Chargerért, 1.3 millióért (!) beveszi a kereskedés

(ritka amatőr a vinylezés rajta, sehol nem passzolnak a vonalak. 1 csillagos perf partok, 4 csillagos juggernaut skillek. Mondom, háhá juggeresre van skillezve, verseny skillekkel rossz vicc lenne...de várjunk csak lehet hogy jobban ramol mint a ramkirály jugger Superbee? Hát nem, még azt se csinálja jobban.)
-
Bekő Tóni
tag
Már a korai EA-s (amikor még a Quicklime-os f*szverők is Blackbox-osok voltak) korban is tudtam a homlokomat fogni, támasztani hogy a versenykeresős "Decline" nem a versenyzési szándék elutasítását kéne hogy jelentse, hanem a felkínált pálya elutasítását!
De nem, rá se bagóztak, és hogy a versenyzők mégis egymásra találjanak, elkezdték pakolgatni a pályákat ki be, ment a pályarota hétről hétre szenzációnak tálalva.Ilyenek után most elbűvöl, hogy amit azok a nyomik nem tudtak annyi éven át megoldani, azt most megcsinálták ezek a hekkersrácok:
Ha elutasítasz egy felkínált versenyt azt többször már nem villogtatja neked, csak azután hogy mentél egy multi versenyt.
(Nincs már az hogy állsz a könnyű nitrósra skillezett kocsival aztán ötször-százszor is Underground TE-re akar bedobni.) -
Bekő Tóni
tag
válasz
MrDerekas
#347
üzenetére
Ja, a 918. Nem tudtam, az előbb még nem voltak ott a News ablakban.
A The Transporter csávó 2015-ben már tesztelte a 918 RSR-t és Carrera GT szintre hozta ki, Erő-pályákon kicsivel az alá. Most se néz ki csúcsverdának statjai alapján, és ez szerintem ugyanaz mint a 2015-ös.
Na indulhatna valamilyen event, kérem őket ingyen ultrában. -
Bekő Tóni
tag
Na milyen a Pagani Huayra?
-
Bekő Tóni
tag
válasz
MrDerekas
#304
üzenetére
"Nekem az jött át, hogy fel lesz oldva. Így gondolom megvehető lesz a csodafestésedísön"
.... És odabasszák felultrázva ingyen mindenkinek. Ezt most miért kellett? Akinek kell, vegye meg, és ha tetszik neki a kocsi akkor kezdje ebbe pakolni az elnyert ultra cuccait. Ahogy én csinálom két hete. Erre odavágnak mindenkinek egyet teleultrán.
Tiszta "boost car-ból IGC-s" feeling az EAs utolsó évekből.
Jó, akkor kérjük az ingyen Cinqueket is felultrázva, szigorúan mindenkinek. -
Bekő Tóni
tag
válasz
-Rolika-
#321
üzenetére
De vedd figyelembe, hogy a Cinque vadabb az Ageránál /CCX-R-nél, meg gyorsabb kicsivel...olyan 5-10%-kal kb.
Én Agerát/CCX-Rt venném, mert Cinque-nél nem tudtam megszokni, hogy amikor vezetem akkor vizuálisan meg érzésre is olyan mintha a két első lámpája között ülnék (nem hátsó nézetben). Ráadásul az Agera rendesen vrrrooooommog, nem pedig sivít mint a malac, meg autószerűbben is mozog. -
Bekő Tóni
tag
válasz
-Rolika-
#319
üzenetére
Ahhaaaa, most nézem, le van árazva 1.8millióra a Carrera GT...innen a téma gondolom
Carrera GT-ből csak az ultrát szabad megvenni, ha már olyan szépen tele van pakolva 3 zöld 3 piros ultra partokkal.
Egyik legjobb S kocsi nem is S kocsi. Felultrázott Nismo R34. World Loopon látok 14:30-as időket némelyiktől powerup nélkül. Oké, kell az erős nitró is. Akkor Zonda Cinque.
De ha nem akarsz beállni a stinkCinque-esek sorába akkor Koenigsegg Agera, vagy annak nagyon kicsit feszesebb változata a CCX-R-edition. CCX-R meg Agera egy szinten van. Aventador gyengébb, még erősebb nitróval, ráadásul kötélidegek kellenek hozzá olyan érzékeny mindenre. Audi R8 LMS szintén gyenge nitrós. Többi meg nem is (Tier4-es) supercar, csak fel vannak csúszva S classba. -
Bekő Tóni
tag
válasz
-Rolika-
#314
üzenetére
A Carrera GT a nyerő S-class kocsikhoz képest nehéz, többet rugózik ugratók után, érződik rajta hogy egy régebbi korból való mint a többi S-class kocsi. Csak sokáig nem rakták be , oldották fel a játékban. (Egy időben keringett is egy EA-s fejlesztői videó amiben az új, leggyorsabb, akkor tier4-nek nevezett kategóriáról dumáltak és ott tolták a Carrera GT-vel mint legelsőnek szánt supercar szintű kocsival. Aztán mégsem ő hanem a Cinque lett az első tier4-es supercar, ha jól emlékszem)
Majd mire sorra került, már elavulttá vált úgymond. Ezt a fejlesztők is érezhették és jól fecsavarták a handling értékét, ami így az egyik -ha nem a legmagasabb - a játékban.Nekem tetszett, tetszik hogy nem olyan pillekönnyű, fűrészelősen forduló, idegesen rángatózó féle. Semmi baj nem lenne vele , ha a nitróereje nem ilyen lepkefing lenne.
Titkos tipp.: S-class Team Escap-re k*rva jó, vagy pursuitra. Most Wanted TE százait toltuk World Online PL-en, mert az adta a legtöbbet. Jó volt a juggeres Bentley, jó volt a juggeres Nismo R34, de amikor négycsillagos pursuit skillekkel szinte állandóan ment a juggernaut, akkor a Carrera GT volt a leggyilokabb a zsarukkal. Nálam ezzel jött ki a legmagasabb TE pénzjutalom is, 2.6 milla (és akkor emellett került a McLaren F1 5 millió cash-be
) -
Bekő Tóni
tag
Áá, f***om ebbe a drag challenge-be, "R" versenykereső mást se talál csak drag versenyeket.
Hát hogy nyomjam így leszegett fejjel ™ , ready-join-ready ™ módra a sprint, circuit futamokat? (™ by Tutuhawer). Múlt héten gyönyörűen dobta egyik értelmes versenyt a másik után.
Drag-re meg majd akkor megyek ha laggos a szerver, aztán utolsó hely is győzelem
-
Bekő Tóni
tag
válasz
MrDerekas
#296
üzenetére
Na jól van, akkor lesz egy harmadik is.
Meglévő kettő közül elsőt elneveztem "apu jeges verejtékének" (rá is van írva a kocsira, Harcosok Klubja movie-ból) A másodikat akartam "apu fortyogó epéjének "elnevezni. De ha lesz ingyenes, akkor az lesz ez és a második lesz mondjuk "apu ökölbe szorított keze" (drag skilles)
De kérdés hogy mindenkinél landol-e egy ingyenes vagy a dealershipben lesz feloldva és úgy megvehető?ttrap: amikor nem egy időben rajtoltok azt fogd fel úgy mintha időfutam lenne és rally verseny módra külön indítanak mindenkit. Csak told ahogy tudod, és ha tiéd a legjobb idő amivel teljesítetted a pályát, akár nyerhetsz is.
Miért? [vállrándít] Nincs többé az EA szerverfarmja a játék mögött, túl központosított a "kis rajongói" szerver és az egész világról vannak játékosok, nem tökéletes a multi kód, mert adott anyagból kellett dolgozniuk a játékot feltámasztó hekkersrácoknak..stbstb. -
Bekő Tóni
tag
válasz
MrDerekas
#274
üzenetére
Tavaly World Online PL-en tesztelgettem a legjobb -nyers- gyorsulású kocsikat. Teljes Elite alkatrészekkel (hamár mindenki full elite-tel járt-kelt ott, mert megvehetőek voltak). Álló helyzetből a Turnpike hídon átküldtem őket, aztán belevágtam őket a pályalezáró falba lent, délen. Ütközés előtti sebesség alapján lista:
1. Nismo R34 - 314 km/h
2. Corvette Z06 CLE - 313 km/h
+ Audi R8 5.2
3. P. Zonda Cinque - 311 km/h
4. McLaren F1 - 310 km/h
5. Porsche 911 GT2 (997) (40-50 pontot hazudik a gyorsulás statja lefelé) - 309 km/h
6. Koenigsegg Agera / CCX-R - 306 km/h
+ Audi R8 LMS
+ Zonda F
7. Mustang Boss 302, 2012 - 304 km/h
8. Porsche Carrera GT - 303 km/h
9. Lambo Aventador - 302 km/h
stb, stb.Szóval ezek full elite partos értékek. És akkor kettő, három, négycsillagos vegyestuninggal kipróbáltam a Challenger Demont: 318 km/h

És -bár türelem kell hozzá - kanyarban se olyan rossz, mert dritelhető, azaz ha kanyar előtt ide-oda rángatod és úgy vágod be a kanyarba, akkor egy ideig megy a feneke és fordítja az orrát befelé.
Két hibája van: Szar a motorhang - csörömpöl mintha elment volna a kenés a motorból. Corvette ZR1 kompresszoros zúgását akarhatta reprodukálni a tuningmester, de túltolta.
Kettő: ültetés tuning vizuálisan "kikapcsol" free roamban. Garázsban, lobby kisképen látszik ha ültetve van, free roamban nem. -
Bekő Tóni
tag
SRT Challenger Demon: hubazmeg, na végre...
-
Bekő Tóni
tag
válasz
trapi007
#266
üzenetére
Megvan a legrosszabb Dodge, sőt kocsi a játékban: a 2011-es Charger SRT. Fizikáját tekintve ez nincs kész, ez nem tudja mi akar lenni. Itt valami korlátba ütközhettek a srácok amikor betették.
Mintha a Juggernaut Charger Superbee lenne az alapja, aminek 200 sincs a handlingje feltuningolva. (A sima Superbeet hagyjuk ki, mert azzal Subarukat, azonos overallú Suprákat, RX-7 eket lehet szorongatni, mert ki van könnyítve fel van javítva a Jugger verzához képest by EA)
Ennek meg papíron van 350 vmennyi handlingje. És simán 90-nek érződik. B class 530 körüli overallal 272 km/ nál megáll a gyorsulás, pedig előtte a 260-asok csak úgy peregtek.
A jugger Superbee ehhez képest élményautó (tényleg, imádok vele pursuit outrunozni és C, D team escapezni) a Chrysler 300 versenyautó (amin szintén Superbee alap érződik csak fel van javítva) a Cadillac CTS-V (kb. erre kellett volna ráhúzni a Charger SRT kasztnit és kész) meg űrhajó.
Szeretem az underdog kocsikat, soha nem értettem mi az hogy valami csak dísz-autó. Na ez az. (Vagy az se? Widebodyja a rendőrös kinézet, spoiler nincs, motortetőből csak az alap "karbon"-os van .) -
Bekő Tóni
tag
Van az a pálya, unlocalized string, ahol elindulunk Palmont belváros, meg Fortuna közötti autópályán, de semmi terelőfal nincs. Mintha free roam lenne, de megy a verseny. Na, ott mit lehet csinálni a kilépésen kívül? (Megyek mindenre válogatás nélkül amit a versenykereső feldob, így futok bele többször is.)
-
Bekő Tóni
tag
Ja, hogy átvariálták a vinyl-tárat is... Újak jöttek, más az egyes vinylek címzése. Hiába mentettem le egy csomó kocsimat World-Online PL -en, a vinylmanageres mentést rátöltve ugyanarra a kocsira itt totál katyvaszt ad ki, már ha nem fagyasztja le a játékot. Például a tavaly betűkből (renner) kirakott feliratoknál az egyes betűk helyén most motorháztető vinylek, meg oldalcsíkok vannak

LamerGyuri #230: köszi
Derekas #239: [sóhaj]...sajnálom, gondolom abból a 2 darab friend-kérésből az egyik vagyok, maradok én. -
Bekő Tóni
tag
Ja én is ezt érzem pár kör után. Talán ultrára felhúzva megjön az ereje, és akkor jobb lesz de D classban most kiábrándító volt hogy alig lehet még behúzott kézifékre is kitartani a driftet mert túlfordul és néz a rossz irányba bután .
Versenytempóban ha élesebb kanyar jön és jönnek mögöttem szorosan , akkor már nincs értelme "check this bro!"-t motyogni az orrom alatt, mert a kanyarban nem történik semmi látványos.
De sebaj, új játék , új kedvencek. Nézzünk tovább, megnézzük a többi kocsit is. -
Bekő Tóni
tag
válasz
MrDerekas
#225
üzenetére
Ahhaha, lesznek még itt gondok... level 2 voltam a tutorial verseny után. Azt töröltem, ugyanarra a nickre létrehoztam az új profilt. Tegnap kicsit mentem erre-arra. Most főképernyőn level 7 vagyok, de verseny-lobbyban a listán még mindig level 2
Jól fog kinézni később S-class kocsi mellett a level2.
Chargerért kicsit mérges vagyok hogy belenyúltak a handling-jébe. Inkább húzták volna fel a francba a gyorsulását -semmi mást és perfekt lenne. Emlékszem Carbonban volt olyan a Charger hogy Tier 2 volt, úszott mint egy hajó, de a gyorsulás stat. majdnem Tier3-as volt. Olyan gyorsan fogytak a fokozatok, meg annyira mindegy volt milyen fordulaton pörög a motor, hogy amikor nitróztam volna kettesből, egyből felraktam 4-esbe 5-ösbe hogy ne fogyjon el túl hamar a fokozat, ne menjen kárba a nitrófröccs.
2011-ben vagy mikor, amikor csatlakoztam, akkor is ezt kerestem a Worldben. Még mindig nincs meg, pedig most itt lett volna a lehetőség. -
-
Bekő Tóni
tag
mégmindigjólír DEREKASuram!

Na, visszajöttem másodszorra, megint van RABIDFOX (@WorldUnited). Megint, mert egyszer már volt comeback: 2018 nyarán-őszén voltam a lengyel szerveren. Összekapartam megint mindent, kedvenc kocsik, achipontok 4550-ig (ment a minden márkából 10-10 db-ért farmolás stb.
) Újravinyleztem az összes EA-s korszakbeli kocsimat, aztán vinyl-managerrel most szépen el van mentve minden.
De itt, most, egy ideig csak a Charger lesz - amivel folyton lekoccolom a falat olyan idegenül mozog a retune után. Raknám be kanyarba kilinccsel előre ahogy megszoktam, erre koccan a belső falon-korláton
Szóval egy ideig csak ez lesz, mert a szívem most a -eredetileg magyar fejlesztésű- Project Torque felé húz, amit karácsonykor szintén feltámasztott egy jóember és rakta fel Steamre -a fejlesztő cég beleegyezésével. Az jobb játék az alapokat tekintve (kéttengelyes fizika), itt viszont igaziak és EA-pontosak a kocsi modellek
De leszek még, muszáj lesz megsétáltatni a régi kis kedvenceket! A játékbeli viszontlátásig jó játékot, -farmolást, -vinylezést, jó strichelést
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Surface Laptop 5 i5-1245U 16GB 512GB 13.5" Gorilla Glass TouchScreen 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B650M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 16GB NZXT H700 Cooler Master 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 590 8GB ZALMAN T4 Plus ADATA 600W
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3918, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
(fent a friends ikonnál egy narancs 1-es van -te- akit nem tudok felvenni. Ott nem látom az állapotod)
És akkor emellett könnyű, meg jól fordul. Viszlát F1, megvan az új király.
Worldunited szerver?
(oké, 10 évre elosztva). Már fejlből vágtam melyik szinten, hányszor kell kihívni és legyőzni utcai versenyzőt hogy odaadja a boltban nem kapható cuccot. Tudtam melyik URL után melyik autó oldódik fel a kereskedésben, leteszteltem melyik a leggyorsabb kocsi (a kis szögletes hátú Celica)


Jól fog kinézni később S-class kocsi mellett a level2.



