- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Steam Deck
- Milyen egeret válasszak?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
válasz GodGamer5 #64 üzenetére
"Azért írtam a ps3-at, mert nyers számítási teljesítményben nem sokkal lett jobb a ps4" Ezt a zöldséget meg honnan szeded? 4.6x nagyobb a nyers számítási teljesítménye a sima PS4 GPU-jának, mint a PS3 GPU-jának volt és akkor még a Pro-ról nem is beszéltünk. Ne terjessz zöldséget. A fő gond abból adódik, hogy nagyon kevesen használják ki a képességeit és lehetőségeit, a legtöbb fejlesztő multiplatformozik és igyekeznek a legkevesebb munkával megoldani mindent. Nem véletlen hogy a Sony exkluzív címei utcahosszal verik a multiplatform címeket. A Sony azt várta a fejlesztőktől, hogy nagymértékben fognak CS-ekre támaszkodni, de nem így történt. Pont a PC közeliség miatt. De ez valószínűleg változni fog, mert ez a fejlesztés kicsit illetve amikről lehetett már olvasni, kicsit távolabb viszi a PC-ktől. Ami kifejezetten jó lesz, mert belekényszeríti a fejlesztőket abba, hogy a konzolban lévő egyedi lehetőségekkel foglalkozzanak.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz GodGamer5 #81 üzenetére
A neten fent vannak a teljesítményadatok, össze lehet hasonlítani.
A pro a felbontás emelkedésének indulása miatt jött ki, amikor a PS4-et tervezni kezdték, még szó nem volt 4K-ról, pláne nem annak sikeréről, de ha ma megnézzük még most sem beszélhetünk sikerről, de van és van rá igény is, csak tartalom nincs. Ha megnézed a sima 4 és a 4 pro-t egy dolog nem változott és az a CPU, A Sony elégnek ítélte és valójában az is, ha úgy használnák, ahogy a belső fejlesztők, de sajnos a multiplatformozók úgy használják, mint egy PC-t, ahol sokkal több CPU teljesítmény kell. Szóval nem a hardver a gyenge, hanem a fejlesztői szemlélet nem ideális a hardvernek.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Ja vannak filmek, de azoknak is jó része felskálázott. Hol vannak a 4K-s TV adások? Jó Japánban van már 8K is, meg majd a Tokiói olimpia is kap 8K-s közvetítést, de ha jobban szétnézünk kevés a 4K-s tartalom.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz GodGamer5 #119 üzenetére
A korábbi generációk mennyivel is szaladgáltak a képkockák? A PC az PC a konzol pedig konzol, nem kellene keverni a kettőt. PC-t fejlesztheted évente, a konzol pedig 6-8 évre jön, az optimalizálásról nem is beszélve, hol milyen szinten garázdálkodnak. Ott a RiME nem tudom ismered-e, ha nem nézd meg, olyan teljesítménnyel megy, esetenként picit rosszabbul!!! PC-n!!! mint a Crysis ami egy 2007-es játék, ugyanazon a PC-n azonos felbontással, maximális részletességgel. A vizuális különbség pedig, hát döntsd el magad, hogy mekkora. A probléma pedig itt van, hogy eltelt 10 év minőségben és teljesítményben is visszaléptünk. Hiába növekszik a hardver ereje, ha a képességeit nem használja ki a szoftver.
Értsd már meg, a CPU nem azért tűnik kevésnek, mert az gyenge, hanem azért mert a konzolra nem úgy fejlesztenek, ahogy a Sony eredetileg elképzelte és ahogy a belső stúdiói is megteszik és ahogy pl a PS3-ra is dolgoztak. A multiplatformosok PC-ként tekintenek rá, nem konzolként, ezért érződik kevésnek, de nem lenne az, ha megfelelően használnák a konzol hardverét. Ez korábban nem így volt a PS3-nál nem így volt, de a PC közeliséggel mondhatni kicsit elkalkulálták magukat. Viszont a belső stúdiók be tudták bizonyítani, hogy nem a konzol a gyenge, hanem a fejlesztői szemlélet a rossz!!!
Lehet hozni különféle példákat ott van a Fallout 76, az is szenved mindenhol, de ez nem a konzolt minősíti, hanem a fejlesztőket, mert sok más ellenpélda is ott van, amik meg szárnyalnak!!!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH