- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már van a heterogén módon programozható rendszerekre komplett fejlesztőkörnyezet. Kb. 50 program épül erre. Majd úgy 2013-ban lehet komoly változás, amikor végre látunk architekturális integrálást. Az nagyon leegyszerűsíti a fejlesztők dolgát. Az OS támogatás is jöhet a Win 8-cal. Utóbbi az NV-nek kell is, mert az ARM-ra nem megy fel a Win 7. Gyanítom, hogy az ARM-os Win 8 fejlesztése nem áll meg a 2012-es szinten, mert az NV-nek annál sokkal több kell mikorra megjelenik a Maxwell.
Az Intelnek is lesz gondolom komplett fejlesztőkörnyezete az Ivy-hez, OpenCL SDK-juk már van, szóval azt kell kiegészíteni.Design Garage techdemo az csak azt mutatja, hogy a valós idejű ray-tracing mennyire nem alternatíva még. Nincs meg a folyamatos mozgás egy statikus jelenettel, és dinamikussal a helyzet hatványozottan rosszabb. Játékokban a valós idejű ray-tracing 2017 körül lehet alternatíva. Komoly terjedésre csak 2020 körül van kilátás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.