Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #4 üzenetére

    Már van a heterogén módon programozható rendszerekre komplett fejlesztőkörnyezet. Kb. 50 program épül erre. Majd úgy 2013-ban lehet komoly változás, amikor végre látunk architekturális integrálást. Az nagyon leegyszerűsíti a fejlesztők dolgát. Az OS támogatás is jöhet a Win 8-cal. Utóbbi az NV-nek kell is, mert az ARM-ra nem megy fel a Win 7. Gyanítom, hogy az ARM-os Win 8 fejlesztése nem áll meg a 2012-es szinten, mert az NV-nek annál sokkal több kell mikorra megjelenik a Maxwell.
    Az Intelnek is lesz gondolom komplett fejlesztőkörnyezete az Ivy-hez, OpenCL SDK-juk már van, szóval azt kell kiegészíteni.

    Design Garage techdemo az csak azt mutatja, hogy a valós idejű ray-tracing mennyire nem alternatíva még. Nincs meg a folyamatos mozgás egy statikus jelenettel, és dinamikussal a helyzet hatványozottan rosszabb. Játékokban a valós idejű ray-tracing 2017 körül lehet alternatíva. Komoly terjedésre csak 2020 körül van kilátás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák