Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsigus

    őstag

    válasz #06658560 #141 üzenetére

    "valamint szépen kitenni a 3,5t felett behajtani tilos táblát a határokra."

    Persze, és akkor ne is jöjjön be semmilyen külföldi termék itthonra... volt értelme belépni az EU-ba.
    Ezt így nem lehet megoldani, csak úgy, hogy ne érje meg átmenni az országon.

    Szerk.: Sőt, ez még a buszforgalmat is tiltaná.

    bambano: Lehetne vasúton is, de ez egyrészt teljesen leépült itthon, másrészt valószínűleg azért terjedt el a teherfuvarozás, mert olcsóbb.

  • zsigus

    őstag

    válasz vinibali #50 üzenetére

    "na meg az átmenő forgalom javarész úgyis autópályán halad, ettől nem lesz pesten jobb az út :)"

    Ezt központilag szedik, és szvsz központilag is lesz szétosztva (már ami marad belőle), tehát a koncepció szempontjából nem fontos, hogy egy forgalmasabb úton többször annyi a bevétel, elvileg akkor is minden útnak javulnia kell(ene).

    Alapjában véve nekem ezzel nem is lenne bajom, viszont akkor olyan utakat kérünk amiknél nem lesz defekt és egyéb sérülés az öklömnyi kátyúk miatt, vagy csökkentsék az egyéb költségeket (benzin jövedéki adója, teljesítményadó stb.), és fizessék azok az útjavítási/felújítási munkálatokat akik valóban tönkreteszik az utakat = kamionok, és legfőképpen a külföldi kamionok (az egyik főúton 10 kamionból 8 külföldi).

    Viszont van egy olyan sejtésem, hogy ha eddig nem ment az autópálya-matricákból, a jövedéki adóból és egyéb költségekből rendben tartani az utakat, ez után sem fog... de ne legyen igazam.

    A Magyar Közútnál is olyan állapotok uralkodnak, hogy az már hihetetlen egyébként... Tavaly 130 ember dolgozott az itteni útszakaszokon, most 30.

Új hozzászólás Aktív témák