Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ezekiell

    veterán

    válasz azbest #36 üzenetére

    Akkor leírom, hogy működik ez valójában:
    - X cég fejleszt egy játékot, amihez licenszeli az UE-t az Epictől
    - X cég kiadja a játékot
    - X cégnek jelzi a user, hogy talált egy bugot
    - X cég kivizsgálja a bugot, megállapítja, hogy ez bizony az UE-ben bug
    - X cég jelzi az Epicnek, hogy itt egy bug, fixáljátok pls
    - Epic fixálja a bugot
    - Epic releaseel egy új verziót az UE-ből, amivel X cég frissíti a játékát (patch ugye), és mindenki örül <- ez nem fog menni

    Az Epicnek release-elnie kell az engine-t/patchet ahhoz, hogy a játékfejlesztők használni tudják. Ez a release lehetetlen Apple Developer account nélkül. Tehát a jelenlegi UE verziót nyugodtan használhatja a jövőben is bárki, de új verzió/patch NEM tud belőle készülni Macre.
    Remélem így érthető.

    [ Szerkesztve ]

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

Új hozzászólás Aktív témák