- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért írták előre a Blizzardék, hogy NV-n maradt a DX11 default. A DX12-t alapértelmezetten Intel és AMD GPU-n engedélyezték csak. NV-n opcionálisan lehet átváltani, de nem ajánlják. Látható, hogy miért.
Állítólag eléggé komplex probléma van az NV-nél a háttérben, így egyhamar nem tudják javítani. Ahhoz, hogy NV-n is gyorsuljon szinte teljesen át kell írni a leképezőnek a parancskezelését, ami ugye azért gáz, mert most írták teljesen újra. Valószínűleg, amikor elkezdik a többszálú optimalizálást ezekre az alapokra építve, akkor a gond megoldja saját magát, így az NV is gyorsabb lesz a DX11-nél. Viszont az is eléggé esélyes, hogy a parancskezelésre vonatkozó problémát innentől hordozni fogja még évekig, túl körülményes lenne ennek javításába komolyabb humánerőforrást rakni. Egyszerűbb lenne, ha az NV implementációja igazodna jobban a Microsoft ajánlásaihoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ne várj sokat tőle. Annyira komplex a probléma, ami ezt okozza, hogy nem lehet belátható időn belül javítani. Az se biztos, hogy megéri átdolgozni a motort, mert a többszálú optimalizálással úgyis gyorsabb lesz a DX12 mód a DX11-nél.
A Microsoftnak egyébként lehet, hogy el kellene gondolkodnia azon, hogy más ajánlásokat tegyen a fejlesztőknek, mert az NV implementációja borzalmasan kényes bizonyos dolgokra, amiket ők ajánlanak, míg az Intel és az AMD implementációjának igazából jó az is, amit az NV ajánl. Kevésbé kényesek a meghajtóik, szóval néhol talán érdemes az NV leírásait követni. A parancslistáknál mindenképpen.
A root signatures és a pufferek helyzeténél nem egyértelmű a helyzet. Azért annak vannak komoly hátrányai is, hogy a buffer view-ek direkten a root signatures-be mennek. Mindenki érti, hogy a GeForce pixel shader teljesítménye romlik, ha a Microsoft "maradt távol a buffer view-ekkel a root signatures-től" ajánlását követi, de sokszor muszáj eleve távol maradni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming