Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Arnold2 #3 üzenetére

    Ezért írták előre a Blizzardék, hogy NV-n maradt a DX11 default. A DX12-t alapértelmezetten Intel és AMD GPU-n engedélyezték csak. NV-n opcionálisan lehet átváltani, de nem ajánlják. Látható, hogy miért.

    Állítólag eléggé komplex probléma van az NV-nél a háttérben, így egyhamar nem tudják javítani. Ahhoz, hogy NV-n is gyorsuljon szinte teljesen át kell írni a leképezőnek a parancskezelését, ami ugye azért gáz, mert most írták teljesen újra. Valószínűleg, amikor elkezdik a többszálú optimalizálást ezekre az alapokra építve, akkor a gond megoldja saját magát, így az NV is gyorsabb lesz a DX11-nél. Viszont az is eléggé esélyes, hogy a parancskezelésre vonatkozó problémát innentől hordozni fogja még évekig, túl körülményes lenne ennek javításába komolyabb humánerőforrást rakni. Egyszerűbb lenne, ha az NV implementációja igazodna jobban a Microsoft ajánlásaihoz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Arnold2 #9 üzenetére

    Ne várj sokat tőle. Annyira komplex a probléma, ami ezt okozza, hogy nem lehet belátható időn belül javítani. Az se biztos, hogy megéri átdolgozni a motort, mert a többszálú optimalizálással úgyis gyorsabb lesz a DX12 mód a DX11-nél.

    A Microsoftnak egyébként lehet, hogy el kellene gondolkodnia azon, hogy más ajánlásokat tegyen a fejlesztőknek, mert az NV implementációja borzalmasan kényes bizonyos dolgokra, amiket ők ajánlanak, míg az Intel és az AMD implementációjának igazából jó az is, amit az NV ajánl. Kevésbé kényesek a meghajtóik, szóval néhol talán érdemes az NV leírásait követni. A parancslistáknál mindenképpen.
    A root signatures és a pufferek helyzeténél nem egyértelmű a helyzet. Azért annak vannak komoly hátrányai is, hogy a buffer view-ek direkten a root signatures-be mennek. Mindenki érti, hogy a GeForce pixel shader teljesítménye romlik, ha a Microsoft "maradt távol a buffer view-ekkel a root signatures-től" ajánlását követi, de sokszor muszáj eleve távol maradni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák