Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kikikirly #57 üzenetére

    Hülyeség magszinten felosztani a feladatokat. Sokkal jobb egy job rendszer, több motor is így dolgozik ma. A skálázódás ott szokott nehézségbe ütközni, hogy a CPU-időt elveszi a GPU kernel driver, de explicit API mellett ez sincs, tehát itt már tényleg felhasználható a szabad CPU-idő. Ehhez viszont megfelelően kell tervezni a motort.

    Nem a háromszög a Wolf 2-nél a probléma, hanem a rajzolási parancsok száma. Ez a Doom esetében 1000/frame volt. A Wolf 2-nél 30000/frame. Működött igazából az OpenGL port, de annyira lassú volt, hogy értelmetlenné vált a szállítása, a GPGPU cullingot sem portolták rá, de mondjuk ez kikapcsolható volt.
    Háromszögek szintjén a Wolf 2 hatmillió háromszög/frame-mel dolgozik, ami nem kirívóan magas érték, bár persze nem is alacsony. :)

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák