- Adobe Creative Cloud előfizetést kínál az NVIDIA App
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hamarosan leszűkíti a támogatott hardvereit az NVIDIA
- Milyen házat vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hálózati kábelek és szerelésük
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
válasz
oldschool_01 #23 üzenetére
Előttem szóló is írta, egyetértek, a mantle gyakorlatilag elindított egy olyan api fejlesztési hajlandóságot, ami minden PC gamernek illetve multiplatform játékfejlesztőnek hasznos lehet a jövőben. A mantle is inkább a CPU kihasználáson javított emlékeim szerint,és valóban a magasabb teljesítményű VGA-k teljesítményén javított jelentősebben. Arra leszek itt még kíváncsi, hogy a VGA gyártók megtartják-e majd a gyártóspecifikus featureöket, mint Physx, vagy TressFx, nagy valószínűséggel az AMD-nek ebből a szempontból annyi előnye van, hogy ugye a konzolokon is AMD GPUk mennek, illetve engem személy szerint a stereo3D is érdekel, mint olyan, az lenne a legszerencsésebb, ha ezeket a featureöket szabványosítanák, és nem lennének gyártóspecifikus külön eljárások. (bár nekem a physx volt legutóbb a vásárlást eldöntő feature) Valve Source2-ben már Vulkant használ, elvileg DOTA2 source2 verziójában vannak komolyabb FPS növekedések, szóval source2 játékoknál elvileg már adott a teljesítménynövekedés.
-
Ragnar_
addikt
válasz
Blindmouse #21 üzenetére
Nem rémlik, hogy Wolfensteinnél lettek volna problémák, mindegy egyébként majd az új doomnál meglátjuk mit tud az idtech updated verziója..
-
Ragnar_
addikt
válasz
Blindmouse #17 üzenetére
Wolfensteinnel is ?
(Azért a Rage-nél egy Xbox360, meg egy PS3 is volt mint platform amin működnie kellett, akkor már igencsak az életciklusuk végefelé jártak, PC-k már beelőztek teljesítményben) -
Ragnar_
addikt
válasz
Nowhereman #14 üzenetére
Platform exkluzív címek eddig is voltak, szerintem az XboxOne/PCdx12 lesz a gyakoribb, a Microsoft valószínűleg meg fogja oldani ha nagyon akarja, hogy egy XboxOne címből ne legyen vulkan csak dx12PC verzió. Többi kiadó meg majd portolja a játékait PCvulkanra ha akarja.
(Az már pl. elvileg biztos, hogy Dark Souls3 lesz PC-re, de hogy melyik apin az ha jól tudom még kérdéses.) -
Ragnar_
addikt
Gyakorlatilag eddig is volt OpenGL és DX11 is, nem mintha túl sok OGL játék lenne jelenleg, a Rage, Wolfenstein, az IDtech5 OGL alapú, jól is fut, a látvánnyal sincsenek problémák, ha marad ez a szint de + 40% teljesítmény, nekem mindegy, hogy Vulkan vagy Dx12. Előbbutóbb úgyis frissíteni kell az oprendszert. Szal jöhet a bólé is meg a süti is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Adobe Creative Cloud előfizetést kínál az NVIDIA App
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- Autós topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad X1 Carbon, Thinkbook, 2-in-1 Workstation, Yoga, 5-12.gen. 30+ típus!!!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest