- Milyen TV-t vegyek?
- DUNE médialejátszók topicja
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED monitor topic
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
válasz
oldschool_01
#23
üzenetére
Előttem szóló is írta, egyetértek, a mantle gyakorlatilag elindított egy olyan api fejlesztési hajlandóságot, ami minden PC gamernek illetve multiplatform játékfejlesztőnek hasznos lehet a jövőben. A mantle is inkább a CPU kihasználáson javított emlékeim szerint,és valóban a magasabb teljesítményű VGA-k teljesítményén javított jelentősebben. Arra leszek itt még kíváncsi, hogy a VGA gyártók megtartják-e majd a gyártóspecifikus featureöket, mint Physx, vagy TressFx, nagy valószínűséggel az AMD-nek ebből a szempontból annyi előnye van, hogy ugye a konzolokon is AMD GPUk mennek, illetve engem személy szerint a stereo3D is érdekel, mint olyan, az lenne a legszerencsésebb, ha ezeket a featureöket szabványosítanák, és nem lennének gyártóspecifikus külön eljárások. (bár nekem a physx volt legutóbb a vásárlást eldöntő feature) Valve Source2-ben már Vulkant használ, elvileg DOTA2 source2 verziójában vannak komolyabb FPS növekedések, szóval source2 játékoknál elvileg már adott a teljesítménynövekedés.
-
Ragnar_
addikt
válasz
Blindmouse
#21
üzenetére
Nem rémlik, hogy Wolfensteinnél lettek volna problémák, mindegy egyébként majd az új doomnál meglátjuk mit tud az idtech updated verziója..
-
Ragnar_
addikt
válasz
Blindmouse
#17
üzenetére
Wolfensteinnel is ?
(Azért a Rage-nél egy Xbox360, meg egy PS3 is volt mint platform amin működnie kellett, akkor már igencsak az életciklusuk végefelé jártak, PC-k már beelőztek teljesítményben) -
Ragnar_
addikt
válasz
Nowhereman
#14
üzenetére
Platform exkluzív címek eddig is voltak, szerintem az XboxOne/PCdx12 lesz a gyakoribb, a Microsoft valószínűleg meg fogja oldani ha nagyon akarja, hogy egy XboxOne címből ne legyen vulkan csak dx12PC verzió. Többi kiadó meg majd portolja a játékait PCvulkanra ha akarja.
(Az már pl. elvileg biztos, hogy Dark Souls3 lesz PC-re, de hogy melyik apin az ha jól tudom még kérdéses.) -
Ragnar_
addikt
Gyakorlatilag eddig is volt OpenGL és DX11 is, nem mintha túl sok OGL játék lenne jelenleg, a Rage, Wolfenstein, az IDtech5 OGL alapú, jól is fut, a látvánnyal sincsenek problémák, ha marad ez a szint de + 40% teljesítmény, nekem mindegy, hogy Vulkan vagy Dx12. Előbbutóbb úgyis frissíteni kell az oprendszert. Szal jöhet a bólé is meg a süti is.

Új hozzászólás Aktív témák
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3552,100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPad Mini 6 64GB,Átlagos,Töltővel,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Zalman M4 A-Data 750W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




