Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
sonynak régen volt olyan belsős előadása, hogy a ps5 vulkanra is épít, de aztán, hogy abból mi lett, azt csak azok tudják, akik kaptak ps5 devkitet. Sonynál mindig mókás volt a fejlesztés, a ps3-nál is fejbecsaptak egy assembly könyvvel, hogy nesze 128bites 2 csatornás altivec, küzdj. Szóval náluk semmin se lepődök meg
Elméletileg, aki multiplatformot szeretne, annak a vulkan jobb választás, mint a dx12 (meg szerintem jóval gyorsabb is, szebben is skálázódik, de ez csak magánvélemény).
-
aginor
veterán
Sokan használják PC-n ezt a "motort"? Néha kicsit olyan érzésem van vele kapcsolatban, minta hobbiból programoznák.
-
Duck663
őstag
Nehogy napokig üres maradjon egy vulkanizálós komment szekció, gyorsan egy kérdés. Az első kiterjesztés támogatásához ugyanaz az elvárás a hardverek felé, mint a DX 12 esetében, vagy a gyártók megoldhatják régebbi hardveren is?
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az egyik gyártófüggetlen fejlesztéssel a DirectX 12 Ultimate-re zárkózik fel a Khronos Group.