Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SindaNarmo

    tag

    válasz b. #51 üzenetére

    Szerintem ez meg már nem technológia, hanem design döntés, mind két oldalon (szoftver/hardver).

    Miért kerül bele a játékba ilyen feature, miért úgy kerül bele hogy nem skálázható? Miért nem képes a hardver rá? (tudom hogy az RT a világ összes teljesítményét is meg tudná enni. :) )

    Igazából amit okoz az az hogy nem lesz egységes a látvány világ (bár ez mindig így volt)
    - konzolon használható, mert ott más az API (akár még a DX12 is) és nem azt fogod kapni konzolon meg pc-n (mivel pc-n nem tudják optimálisan megoldani szabvány szerint, csak brute force, ezért kihagyják, vagy butítják).
    - konzolon és AMD-n közel azonos. NV-n meg nem csak ahol jól fut a nem optimális megoldás.

    Bár ha belegondolsz, pl most azzal hogy ez bekerül a szabványba, az NV veszt valamennyi teljesítményt így is, ha csak ezzel írják meg, mivel ezzel a megoldással nem tudják kihasználni fix funkciós részt. Szóval most is lehet hogy marad a ként különböző implementáció, csak mind a kettő szabványos.

    Mondjuk rá szerintem van egy pont amiben viszont hasznos, az pedig az, hogy katalizátorként működik abban a tekintettben, hogy kényszeríti a Dx12-t és a Vulkán-t hogy minél közelebb kerüljön a konzolos API-khoz feature-ök tekintettében.

  • Kansas

    addikt

    válasz b. #51 üzenetére

    Ez nem hozzáférés kérdése. Olyan, mint ha azt mondanád, hogy az RTX-hez nem fér hozzá teljesen az AMD.
    Más a hardver, és ebből fakad, hogy melyiknek mi az optimálisabb megoldás.

Új hozzászólás Aktív témák