Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Duck663 #37 üzenetére

    Az érveket leírtam már feljebb még egyszer a te kedvedért sem fogom, ott van minden. Ha ezt nem érted meg akkor nem az érvekkel van a gond.
    MS meg nem számított arra hogy ez bekövetkezik, hogy az egyik gyártó kerülő utakat választ és saját megoldásokkal abszolvál a Windowson, Ez neki nem előnyös. Nem a RR 4.0 val van baj, mert az alapvetően előremutatóbb mint a jelenlegi Dxr ,hanem a platformba való integrálásáról. Az elsőhöz nem fér hozzá mindenki ,mert félig zárt , a traversal viszont hozzáférhető mindegyik gyártónak, a saját hardvereihez tudja igazítani .

    Kansas: Nem az a gond hogy fut e egy VGA-n hanem az hogy nem teljesen nyitott és szabályozható. Erre nem tud építkezni egy Intel, Nvidia csak az AMD és ezt így nem lehet beletenni egy Windowsba DX 12 raytracing alá, hogy csak az egyik gyártónak van teljes hozzáférése. Ha ezt beleintegrálnák nyitottként a DX 12 be nem lenne gond illetve akkor is szükség lenne arra hogy a LOD szabályozható/ dinamikus legyen, ne csak egy on/ off.
    Ezért jön a Traversal ami szabvány , minden gyártónak elérhető és diamikus LOD van benne.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák