- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- ASUS ROG Ally
- AI-ban gyengébb GeForce RTX 5090D-t kap Kína
- Hobby elektronika
- Milyen processzort vegyek?
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Az érveket leírtam már feljebb még egyszer a te kedvedért sem fogom, ott van minden. Ha ezt nem érted meg akkor nem az érvekkel van a gond.
MS meg nem számított arra hogy ez bekövetkezik, hogy az egyik gyártó kerülő utakat választ és saját megoldásokkal abszolvál a Windowson, Ez neki nem előnyös. Nem a RR 4.0 val van baj, mert az alapvetően előremutatóbb mint a jelenlegi Dxr ,hanem a platformba való integrálásáról. Az elsőhöz nem fér hozzá mindenki ,mert félig zárt , a traversal viszont hozzáférhető mindegyik gyártónak, a saját hardvereihez tudja igazítani .Kansas: Nem az a gond hogy fut e egy VGA-n hanem az hogy nem teljesen nyitott és szabályozható. Erre nem tud építkezni egy Intel, Nvidia csak az AMD és ezt így nem lehet beletenni egy Windowsba DX 12 raytracing alá, hogy csak az egyik gyártónak van teljes hozzáférése. Ha ezt beleintegrálnák nyitottként a DX 12 be nem lenne gond illetve akkor is szükség lenne arra hogy a LOD szabályozható/ dinamikus legyen, ne csak egy on/ off.
Ezért jön a Traversal ami szabvány , minden gyártónak elérhető és diamikus LOD van benne.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Háztartási gépek
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vissza a PC Masterrace-re
- Ingyen kellene, de tegnapra
- One mobilszolgáltatások
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Spórolós topik
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- További aktív témák...