Új hozzászólás Aktív témák

  • insomnia

    csendes tag

    válasz Earl_Muttley #3 üzenetére

    Az en en topicomat is offolja ez a srac, ugy latszik nincs jobb dolga...

  • Earl_Muttley

    őstag

    Érdekes.
    Az irás jól meg van fogalmazva, de:
    -Ezek szerint én is ide tartoznék? Alkudtam, majd a teljes ajánlatom is el lett utasitva. (MPX200)

    - Amúgy a kölcsönös nyereség a lényeg szerintem. Nekem is van üzletszabályzatom, DE lehet kivételt tenni.
    Pl. volt egy vevőm, valahonnan vidékről, 200 km-ről. Nyugatiig kimentem, nem érdekelt hogy csak 3000 ft volt. Akinek van helyismerete az jön szépen ide Bp.XX-kerületébe, átveszi, ha bekapcsol tesztelgeti, stb.
    - Alku: Nálam van. de csak emberi keretek (értéktől függően max. 500-4000 ft) között. Nemet mondani persze van jogom.

    Ez a bejegyzés szerintem eléggé egyoldalú lett!
    Eladók közül is van pár selejt, pl. most is van egy fekete pontos ügyem, mert átvertek...

  • Vakegérke

    félisten

    Általánosságban egyetértek veled, de...

    "Sok ember utál már a hardveraprón, mert szétoffolva néhány szimpatikus ember hirdetését, meg szoktam védeni a korrekt eladási árakat korrekt termékeknél."

    Nem hiszem, hogy a te feladatod lenne megszabni a meghirdetett cucc árát. Bár "jogosan" szólalsz meg, üzletrontás szaga van a dolognak.

    "Hülye kérdések esetén szintén érdemes óvakodni a vevőtől. Lehet, hogy rosszindulat, lehet, hogy hozzá nem értés miatt értetlenkedik, de általában az ilyen vevők ennél tovább mennek, és vásárlás után hülye indokokkal visszakérik mégis a pénzüket. Például volt, aki azért, mert nem volt magyar nyelv a fényképezőgépemben, 5.000-et akart visszakérni az árából - mintha nem lenne mindenből piktogram vagy matematikai érték, nemzetközi rövidítés mellé írva... Végsősoron aki hülye valamihez, annak nemhogy jogod van nem eladni a terméket, de kötelességed megvédened önmagadat a további macerától, amit a másik hülyesége okoz."

    Na, ez hosszú idézet, de nem tudtam megcsonkítani.
    Hülyeségről, rosszindulatról beszélsz. Tényleg ilyen tulajdonságokkal rendelkezik az, aki bizonyára jogosan várja el, hogy legyen magyar menü a fényképezőgépben?
    Amondó lennék, hogy hirdetésedben eleve fel kellett volna hívnod erre a fogyatékosságra az érdeklődők figyelmét. Lehet, hogy nem vagy a korrekt tájékoztatás híve?

    "Az a gond a fizetési mód kérdésével, amit nem sok ember tud: egyes bankoknál vissza lehet vonni az összeget utalás után is, így nem bizonyító erejű az utalásról a képernyőfotó vagy akár bizonylat sem. Egyesek megértik ezt, mások nem - aki igen, az igazodni fog Hozzád, aki akadékoskodik, mehet a levesbe, mert akár csaló is lehet."

    Megint csak hümmögök.
    Igazad van, de ha megfordítom a dolgot, a vevő szerint te is lehetsz csaló, hiszen előre kéred a vételárat, aztán vagy lenyeled a lóvét, vagy sem. Bizonyára nem.
    Hogy is szól az idevágó figyelmeztetés?
    "A HardverAprón - ellentétben a Vaterával, Teszvesszel - nincs hitelesített ellenőrzése a személyes adatoknak, az előre utalás nem bevett szokás, hanem hatalmas felelőtlenség. Hülyeség, konkrétan. Eddig is mindenhol felhívtuk a figyelmet minden apróhirdetés alatt a szürke keretes boxban, mégis sokan úgy gondolják, hogy ez fölösleges elővigyázatosság, marhaság. Nem az! NE UTALJ ELŐRE! Nem tudjuk világosabban és érthetőbben mondani."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés