- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
waccamár
senior tag
Valóban pontosan tudja hol laksz, ezt nem vitatom. De ha egy debrecenieknek szóló hirdetést ad fel valaki, és nem állítja be, hogy csak debrecenben jelenjen meg, akkor az megjelenik máshol is.
A megjelenés helyének beállítása az alapbeállítások között van, amikor hirdetést készítesz, nem a google dönti el, hogy hol jelenjen meg.
Azt a google nem "tudja", hogy az adott hirdetés nem releváns más városban - pontosabban nem tiszte eldönteni, ha úgy állították be a hirdetést, hogy megjelenjen mindenhol, akkor ő bizony kirakja mindenhol.
"másrészt pedig ha minden esetben becsukok egy reklámot, mondjuk egymás után 100x, abból a google nem tudja kihámozni azt az információt, hogy nem jól targetált?" - ezt viszont tényleg megtehetné, de nem sokszor teszi
Amúgy pedig cost per click rendszert használ a legtöbb rendszert, vagyis a megjelenésért nem, csak a kattintásért kell fizetni ( de ez is beállítás és kampányfüggő, hogy mit érdemes használni ).
[ Szerkesztve ]
-
updog
senior tag
"vagy csak a google bízik benne, hogy az egy eladott reklám és senki nem fogja firtatni, hogy megalapozatlanul számlázott érte?"
Valószínűleg igen, és aki úgy adja fel a hirdetést, hogy bármely EU-ban élő 18-99 közötti férfi, nő, semleges és ufó a célközönség, az meg is érdemli hogy kiszámlázzák neki, én direkt ezért amúgy fb-n és googleban is szándékosan bökök ezekre De ezért nem a google a hibás, sőt, ők nem bírálhatják felül a hirdető beállításait, ha ő annyira lusta hogy rábök a select *-ra, akkor a zalaegerszegi közmunkás is (szinte) ugyanakkora valószínűséggel fogja megkapni a videó előtt, mint a debreceni informatikus.
Az az infó, hogy ezerszer kinyomod, szerintem megy a /dev/null-ba, ahogy a példa is mutatja, és én is tanúsítom hogy ezerszer megkapom ugyanazokat az (amúgy témába vágó, sőt, érdeklő, sőt, már rákattintott) hirdetéseket, még azután is hogy konkrétan volt hogy vásárlásig jutottam egy yt-hirdetésről. Majd másnap jött újra. És azóta is.
(#25) le is lett írva már ugyanez
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- EA Sports WRC '23
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- Mobil flották
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Suzuki topik
- További aktív témák...