Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Nincs olyan, hogy TIER1/TIER2/TIER3 port. A DirectX 12 bevezeti a HLSL5.1-et, amelyben a bekötéseket magába a shaderbe kell beírni. Erre van szüksége a TIER3-as szintnek. És ha ez megvan, akkor a TIER2 és a TIER1 szintre van emuláció, hogy a shaderbe írt memóriaelérés alapján a processzor bekösse az erőforrást. Az emuláció büntetése annak megfelelően változik, hogy milyen szintet támogat a hardver. Minél magasabb a szint, annál gyorsabb a bekötés és annál kevesebb processzoridőt igényel.
    Hasonlóan fog működni a Vulkan, csak ott nem lesz három szint. Lesz egy pure bindless a GCN-nek és egy sima bindless a többiken, és a sima bindlessre írhatók emulációk a hardver tudásának megfelelően.

    Annyi a változás, hogy eddig a GCN használt emulációt. Mostantól mindenki más emulál és a GCN nem.

Új hozzászólás Aktív témák