- Hamarosan kapható a Razer új, kábelmentes töltéssel kecsegtető egérpadja
- A Fehér Házban marad a Starlink Trump és Musk rossz kapcsolata ellenére
- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- ASUS blog: hódítsuk meg az online tabellákat ROG egerekkel!
- Egy 2,4 milliárd dolláros Alphawave-üzlettel erősített a Qualcomm
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toby888
senior tag
Üdv.Bocs az off-ért :S
Az a hejzet hogy van egy sony rx 50-es hi-fi-m, és ugyebár nem olvassa az irott lemezeket :S
Meg lehet oldani valahogy hogy olvassa az irott lemezeket ?? -
waithEard
őstag
válasz
Dr. Akula #17 üzenetére
Akkor kissé félreérthetőre sikeredett ez a mondat.
Mert az, hogy mi a küldetés, meg milyen a történet, abszolút nem függ a motortól. Azt hívják ötletnek, amin sajnos sok játék bukik el a jó grafika ellenére.
Az meg manapság alap, hogy egy motor kezeli a nagy külső tereket, és a kidolgozott belsőket is. -
Dr. Akula
félisten
Gondolom színmélység lehet, minél "több nullára" van kerekítve a számolt érték, annál jobb. Játékban sokszor van olyan hogy tök sötét egy hely, feltekered a fényerőt (vagy gammát adsz rá) és egyből látod a részleteteket. Nem baj ha homály helyett van is ott valami értékelhető.
waithEard:
Ennyiből ezt nehéz megítélni, de valami olyasmi lehet szerintem mint a Doom engine: sötét zárt terekre jó, nyitott külszíni terekre nem. Valószínűleg ez pont azokat a helyzeteket kezeli le jól, ami egy átlag RPG-ben elő szokott fordulni. Nem hinném hogy többet sebez tőle a fireball. -
waithEard
őstag
Ráadásul a motor könnyedén kezeli majd az összetett küldetés- és szabályrendszereket, valamint nem lineáris történeteket,
Mi köze a motornak a küldikhez, meg szabályokhoz?
Valaki el tudná magyarázni?
-
Wolverine
félisten
válasz
gyáliSanyi #10 üzenetére
És kit érdekel a Crysis?
-
Phvhun
őstag
Valaki érti a végén, hogy mi köze van a 64 bitnek a kontraszthoz?
-
Dr. Akula
félisten
Witcher 3 jöhetne, bár a 2-nek már az eleje se tetszett, ezért nem erőltettem, de szimpatikus a fejlesztők hozzáállása (cd védelem kidobása), ezért szurkolok nekik.
#10 gyáliSanyi:
És a Crysis hány év(tized) múlva közelíti meg egy RPG színvonalát? -
M3Ny3'T
senior tag
Arra kíváncsi lennék, hogy mi lesz képes elviselni azt a textúrarészletességet, amit mondjuk pont a Cyberpunk 2077 Trailerében alkottak (pl. a nő arca és szeme). Múltkor azt mondták, azt a grafikai szintet akarják elérni.
Mondjuk ez a kijelentésüket egy picit finomabbnak, visszafogottabbnak érzem, mint amilyen a Trailer alkalmával volt. -
gyáliSanyi
őstag
Talán 2-3 év múlva megközelítheti a Crysis 3 grafikáját.
Alulról! -
GypsFulvus2
őstag
Grafikailag én sem érzem szükségét, de a mozgás és az interakciók terén bőven van hová fejleszteni. Eléggé idegesítő volt, amikor az amúgy hihetetlen képességekkel rendelkező Geralt nem tudott felcsoszogni egy térdmagasságúnál nagyobb tereplépcsőre, vagy csak ott tudott mászni ahol az előre le volt scriptelve.
-
ASTON117
tag
Habár távol álljon tőlem hogy a fejlődés útjába álljak de én úgy voltam a red engine 2-vel hogy azon fog menni a köv Witcher is hiszen az is annyira fejlett. Ezt teljesen fölöslegesnek érzem.
-
alratar
addikt
Kiváncsi vagyok, hogy ekkora erőmű szükségeltetik a meghajtásához!
Lehet a Paksi atomerőmű B-blokkja elég lesz hozzá, hogy akadozva elinduljon! -
Ryder62
őstag
Witcher 2-t is már ki kéne próbálnom
-
GypsFulvus2
őstag
Ami nyilvánvalóan azért van, mert a Witcher 2 nem sandbox típusú RPG, ellentétben a Skyrimmal.
Jókora utat jártak be a Bioware-től licenszelt Aurora Engine óta. Remélem nem vállalják túl magukat, mert a pénzügyi hátterük nagyságrendekkel kisebb, mint egy Bethesda vagy Bioware kaliberű cégé. -
Gergosz2
veterán
Volt szerencsém játszani a Witcher2-vel ami tényleg szép, de a szaBadon bejárható terültek nem voltak olyan nagyok mint pl Skyrimban, és ehhez társult még az egyes régók közötti határok ahol töltött a játék.
-
Silenzio
addikt
Mihez képest?
Az 1995-ös CGI-k szintjét (Wing Commander, Cyberia) már jó 5-10 éve meghaladta a real time grafika, most tartunk a Diablo 2 szintjén kb. Persze jellegében így is más, én pl. preferálom a real time megjelenítést, a Diablo 2 animációi mai szemmel nézve végképp sterilnek hatnak, nem beszélve a képfrissítésről. Az a render bizony nem 25 fps-sel pereg, hanem 16-18-cal. Sajnos. Akár a némafilmek. Spórolni kellett, nincs mese. Minden esetre a kijelentés bőven nem túlzás. Az a bogaras tesszelációs engine demó pl. bőven hozza ezt a fajta CGI a színvonalat, sőt sokkal többet. A Square Enix új motorja is megidézi az FFVIII-FFX render animációit, de sokkal-sokkal-sokkal többet nyújt dinamizmusban.
-
oriic
HÁZIGAZDA
"ígéretük szerint elmossa a határokat a CGI és a valósidejű képmegjelenítés minősége között."
Hm, ezt kicsit túlzásnak érzem, de hajrá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS Zenbook UX3405M (i7 ultra 155h, 16GB, 1 TB, 3k 120Hz) ! AkciÓÓ!
- Újszerű Lenovo Thinkpad X270 laptop (12,5FHD/I5-G7/16GB/256SSD/Magyar/Win11)
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga laptop-tablet (12,5 3K/i5-G7/8GB/256SSD) + ceruza
- Lenovo G710 laptop (17,3HD+/intel/8gb/128ssd/Magyar)
- Ryzen 3 7320U/8GB DDR5/512GB NVME SSD/Radeon 610M/ Notebook.
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ProArt Z790-CREATOR WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest