Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz julius666 #30 üzenetére

    Nem olyan lehetetlen ez. Az NV-hez sok fejlesztő lojális, és számukra az ARM irány az új konzolokkal kötelező, különben nem fognak tudni versenyezni. A fejlesztői érdek is az, hogy a PC-s piacon fennmaradjon a verseny. Ez csak úgy lehetséges, ha a többiek is lerakják azt az APU-t a PC-kbe, ami a konzolok képességeihez idomul. Az Intel ezt nem igazán akarja, de az ARM-os gyártók igen, így őket figyelembe kell venni. Valószínű, hogy a fejlesztők ebből a szempontból meggyőzhetők, mert akikkel beszéltem, azok nem úgy állnak hozzá, hogy az ARM és a WinRT egy átok, hanem úgy, hogy ezek kihasználható lehetőségek, akár asztali PC szintjén is.

    Félreérted, itt nem tabletere akarnak dizájnolni, hanem ARM-os asztali számítógépre portolni AAA konzoljátékot. Az ISA specifikus részek átírásával viszonylag könnyen megoldható a port.

Új hozzászólás Aktív témák