Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz Buszos #1366 üzenetére

    Futhatsz egy kört egy másik töltővel is (hozzávalóval - pl. szolgáltatónál, de semmiképp nem gyors-, univerzális, csodatöltőkkel). Szoftveres probléma is lehet, de önmagában egy frissítés nem biztos, hogy megoldja, max. ha újrateszed.

    Én az imént említett 2 dolgot még kipróbálnám, mielőtt hardverre gondolok.

    Egyébként én arra gondolok, hogy a szabályzóval lehet valami probléma, tehát hardveres. VAGY az akksinál van hibás diagnosztika. Elvileg nem szabadna ilyen korán előjönnie, de bármi lehetséges...

    Tehát sorrendben:
    1. Másik töltő (gyorstöltők nagyon nagy ívben kerülendők)
    2. Szoftveres problém
    3. Szabályzó - hardver telefon
    4. Hibás diagnosztika - hardver akksi

    Amúgy TeleMax a köztponti szervíz, ha a szolgáltatóhoz viszed el, hogy küldjék be, mert nem jó, akkor egyből oda fogják dobni... Vannak kis szervízek is pesten, akik alapvető problémákat tudnak kezelni és a TeleMax -val, illetve a szolgáltatóval is szerződésben állank. Ezt a listát a szolgáltatód ki tudja adni.

    Hibás diagnosztika egyébként annyiról szól, hogy bár a lítium bázisú akkumulátorokat nem kell kisütni, kezdésre sokat tölteni sem (túltölteni nem is lehet), de időnként érdemes végigmenni a teljes töltési perióduson. Én amúgy havonta egyszer szoktam minden telefonnál. Ez azért fontos, hogy a cellák közti feszültségek kiegyenlítődjenek. Ilyenkor van olyan gond, hogy pl. a telefon azt mutatja, hogy félig van töltve, közben meg fullon van (illetve fordítva is lehet).

    Amúgy más töltővel nem töltötted korábban? Mert ez is okozhat gondot. Nem a fő periódusban (amikor a majdnem teljes feltöltés tart), hanem a csepegtető töltés esetében, tehát a töltés végső periódusában lehetnek problémák, illetve akkor okozhat károkat.

Új hozzászólás Aktív témák