Új hozzászólás Aktív témák

  • MuzX

    tag

    válasz Tonyo #1244 üzenetére

    Szerintem az lett volna a korrekt eljárás, ha kicseréli egy újra, majd ő lejátsza a szervizzel a javítást.
    Ha javítják, akkor valóban már használt, de teljesen újszerű készülék lesz, és hát azon nyilván bukott valamennyit, de megtarthat egy vásárlót, aki ráadásul jó véleményt fog róla terjeszteni a neten, hogy milyen vevőbarát a hozzáállás.

    Ha nem, azaz most akár 2 hétig is várhatok arra, hogy mi lesz, és akkor se biztos, hogy akár javítják, és még valószínűtlenebb, hogy cserélnék, akkor viszont ez a vásárló tele fogja írni az összes fórumot meg a blogját is azzal, hogy zajlott le ez a dolog, és esetleg többen át fogják gondolni, érdemes-e ilyen feltételekkel ott vásárolni. És előfordulhat, hogy hosszabb távon ezen többet fog veszteni, mint az egy csere visszautasításán nyer. Ha tényleg ez egyedi hiba, nem típusra jellemző baj, akkor bízhat benne, hogy nem kell később sokat cserélni.

Új hozzászólás Aktív témák