Hirdetés
- Honnan kapták a nevüket? Ethernet, Pentium, Intel és a „bug” sztori
- A napi Windows-hiba? Teljes adatvesztés Bitlockerrel
- Olyan lesz a Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Alaposan kitolhatod az Steam Deck üzemidejét egy új funkcióval
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A napi Windows-hiba? Teljes adatvesztés Bitlockerrel
- iPad topik
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
7600GT
senior tag
Az állításodat megerősíteni látszik a tény, hogy (ugyan béta állapotu) a Crysis multi 8800gts-el 30fps-el ment dx9-ben. [link]
Én ezt elég elkeseritőnek tartom... Hogy fog evvel játszani egy átlag user akinek mondjuk egy 7600GT vagy egy 8600GT/HD2600XT csücsül a gépében?
És nem egy 3,5GHz-es Core 2 2gb rammal 8800GTS-sel... -
7600GT
senior tag
Kötve hiszem, hogy egy HD2900XT vagy egy 8800GTX kevés lenne.
Akkor senki nem venné meg a játékot, a fejlesztőknek nem érdekük, hogy csak a highend konfigon fusson. Nekem az a véleményem, hogy a HD2600XT a relatíve magas shader erejével még egy évig tökéletes lesz nah nem full grafra, hanem magas graf 1024x768-on vagy 1280x1024-en. Végülis Bioshock alatt elég jól hasít ami meg már eléggé shader igényes.
Az számomra egyértelmü, hogy a 8600 sorozat elég kevés lesz...
Szerk.: Egy kis hír: [link]
[Szerkesztve] -
7600GT
senior tag
Nem a a dx10-es erejével van gond, hanem az alá írt dx10-es driverral (szerintem
)
Amugy sem gondolom, hogy ez sok embert érint, hiszen a gamerek nagy része még nem tért át Pistára. Egyébként ha tényleg a shader-ek ''korszaka'' következik akkor lehet, hogy még egy jó ideig elég lesz a HD2600XT. -
7600GT
senior tag
Én arra leszek kiváncsi, hogy a HD2600XT hogy fog teljesíteni a következő játékokban.
Ott ugyebár a shader erő (192gflop/s) megvan, avval nem lehet gond csakhát kevés a raszterizáló. A most következő játékok (pl.: Srtenglehold, Crysis stb...) már shader alapu élsimitást fognak alkalmazni? -
Abu85
HÁZIGAZDA
De az SFU 4 órajel alatt végez egy utasítással. Ez sok.
Valahol spórolni kell a hellyel, szvsz az UVD nem kevés tranzisztort zabál. A jövőben alig lesz játék ami támogatja az MSAA. Helyette valami szoftveres megoldást tálalnak, ami főleg a shaderek sebességétől függ. Esszerő tehát a ROP blokk-ok számának csökkentése. A 12-14 ezres Fill-Rate értékek hozhatók órajelből, ennél nagyobb nem igazán kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- GTA VI
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Építő/felújító topik
- OLED TV topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Ventilátorok 120/140mm és tápkábel modding kitűnő árakon!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
)
Ha ez fedi a valóságot, akkor viszont mi a logika abban, hogy az NV két nagyon hasonló teljesítményű VGA-t tart majd a piacon?

