Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • FreeM

    aktív tag

    válasz zsoltee10 #39 üzenetére

    Azt biztosan a FarCry fejlesztői tudják pl.
    Egyáltalán nem felesleges a 3.0-ás SM-ről beszélni. Ha valamely alkalmazás shader-ekkel kapcsolatos részet valamilyen magas szintű nyelven írták meg (GLSL, Cg, HLSL) akkor a 3-as SM használata a fejlesztőnek egy kapcsoló átállításából áll és máris a 3-as modellre (vagy annak megfelelőjére) fordul le az egész. Emiatt nem kell majd az elterjedésére feltétlenül éveket várni, hiszen technikailag minden különösebb nehézség nélkül megoldható, hogy akár utólag is hozzáadjanak egy programhoz 3.0-ás funkcionalitást. Arról nem is beszélve, hogy jónéhány olyan eset létezik, amikor ugyanazt a magas szintű shader programot 3.0-ra fordítva lényegesen gyorsabban futó kódot kapunk mint 2.0 esetén.
    Az azért igen érdekes lenne, ha ezeket egy PH! tesztből kellene megtudni. :DDD

Aktív témák