Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
Eleve a decentralizált feladatmegosztás felé haladunk, ezt bizonyítja a CPU-GPU páros, és erősítené a CPU-GPU-PPU trió. Nekem kifejezetten rokonszenves a fizikai enginnel dolgozó processzor elképzelése (és tulképpen megvalósítása).
Persze mindenéppen a DX támogatásra van szükség, ugyanúgy mint a VGA kártyáknál.
Szerintem csak a javunkat szolgálhatja ez a dolog. Aztán úgyis mindenki megveszi, mert előbb-utóbb igényli majd az emberfia a milliófelé szétszálló, becsapódó, visszapattanó testrészek és berendezési tárgyak látványát!
-
Yutani
nagyúr
Nem értek hozzá, csak gondolkodom: ha adott egy fizikai gyorsító a PCI buszon, és a CPU válláról veszi le a feladatot, akkor a kiszámított adatokat nem a CPU-nak kell visszaadnia, amely aztán a 3D scene alapjait kiszámítja, és továbbadja a VGA számára megjelenítésre?
Egyébként én jobban örülnék egy különálló PPU kártyának (mint ahogy tervezik is), mert ne akarják nekem megmondani, hogy milyen párosításban vegyem meg a GPU-t és PPU-t. -
Yutani
nagyúr
Szerinted egy kétmagos proci ki tudna váltani akárcsak egy GF3 VGA kártyát is? (Lehet, írhattam volna GF2-t is.) És akkor még messze vagyunk a DX9-től.
Szerintem nem vagy tisztában azzal (igaz, én sem), mennyi számítási feladatot jelent egy 3D-s scene fizikájának kiszámolása. Több száz test lehet jelen, mindegyik kölcsönhatásban van sok másikkal, ezen kívül külső hatások érik a testeket. És erre szerinted elég lesz a kétmagos proci.
Szerintem meg nem. Ne feledd el, ahogy fejlődik a hardver, úgy lesz egyre éhesebb a szoftver a teljesítményre, és az olyan speciális területek, mint a 3D-s megjelenítés, 3D-s hang, fizikai modellezés meghálálják a célhardvert.
Szóval gondold át mégegyszer.
-
Yutani
nagyúr
Ezt az ''átgyaloglok a 3D-s objektumokon''-dolgot én sem értem. Egy ilyen profi játékban miért nem lehetett ezt megoldani? Valszeg programozásilag nem egyszerű megoldani.
De akkor sem értem, hogy ha a Gravigunnal fel tudok kapni egy embert, és az szilárd testként viselkedik, akkor egy ilyen átgyaloglásnál miért tűnik el az a jellemzője? No mondegy, nem értek hozzá, de nem igaz, hogy az elmúlt 7-8 évben nem tudták megoldani ezt. -
Yutani
nagyúr
Szerintem látványos lesz. Mégpedig azért, mert a fizikai hatásokat úgyis láttatni fogják veled a programozók. Minek a fizikai engine, ha nincs látványos változás?
Vazze, ha egy romos ház földszintjébe beleküldesz egy RPG-t, és az élethűen, szabályosan összeomlik, nehogy már ne h*gyoz magad alá első döbbenetben...
-
Yutani
nagyúr
Nekem tetszik ez a kezdeményezés. Már csak azért is, mert pl. a HL2-ben annyit dobott a fizikai motor a játékon, hogy ezentúl már hiányozni fog a többi játékból. És akkor gonodljunk bele, a HL2 csak a kezdet volt, a PPU segítségével olyan dolgokat fogunk majd látni-tapasztalni a játékokban, hogy csak lesünk, mint a vett malac.

Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13 mini 128 GB fekete Midnight
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8600G / 6700XT 12GB / 16GB DDR5 / 512 SSD + 2TB HDD!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4076
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest







