Hirdetés
- Hisense LCD és LED TV-k
- A VBIOS az oka a Radeon RX 9070 és az X99-es alaplapok inkompatibilitásának
- Fujifilm X
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
vannak hasonló, elméletben szép dolgok, amelyeket már csak ki kell dolgozni. ilyen például a netes pedofil anyagok terjedése, a terroristák internetes kommunikációs csatornáinak felszámolása, stb.
ez a ''mindenki alanyi jogon befizet a nagy kalapba, aztán majd szétosztjuk'' megoldás se nem igazságos, se nem működőképes, valahogy így osztják a pénzeket az artisjus-nál is. -
cucka
addikt
válasz
#51736960 #39 üzenetére
a fő gond (szerintem) az, hogy a reklámozott dolgok nagy részére nincs is igazán szükségünk, ha nem látnánk a tévében eszünkbe sem jutna megvenni azokat a szarokat.
szerintem ez nem feltétlenül gond. ha hirtelen mindenki tudatos fogyasztó lenne, akkor rengeteg munkahely szűnne meg, mert minek annyi mindent gyártani, ha nem veszi meg senki. az rossz oldala ennek, hogy a nagy cégek tudatosan gerjesztik a fogyasztást (pl. most már nem 20 évnyi működésre terveznek egy tévét, hanem mondjuk 5-re). szvsz ez is baj, de a fő gond ezzel a fajta fogyasztói társadalommal a borzalmas környezetszennyezés, amit generál, ezért ez a rendszer nem lesz túl sokáig fenntartható.
[Szerkesztve] -
cucka
addikt
nem egy titkos csoport, hanem a kapitalizmus összeesküvése ez, ellened.
a szóbeszéd pedig igencsak hatékony marketing, legalábbis bizonyos területeken. egy ilyen példa, ha egy számtechbolt korrekt, garanciális problémánál nem köcsögök, stb. ilyenkor előbb-utóbb fel fog tűnni bizonyos körökben a bolt neve, mint olyan hely, ahol érdemes vásárolni. ellenpélda mondjuk a tv shop, ahol kínai dzsunkát árulnak forradalmi, kítűnő minőségű termékként, és hát nagyon sokan emiatt elvből nem vesznek onnan semmit.
abban egyetértünk, hogy a flash-t a weboldalak 99%-án hibásan használják. (egyébként a pdf-et is) -
cucka
addikt
elméletben szép dolog, gyakorlatban megvalósíthatatlan, hogy minden oldalt egyformán auditáljanak, ezen kívül remek táptalaja lenne a csalásoknak. az internetet nem lehet ilyen formában kormányzati eszközökkel szabályozni. például dvd filmeknél egyszerűbb a helyzet, mert pontosan lehet tudni, hogy miből hány darab fogyott, készülnek számlák, stb., erre lehet alapozni.
-
cucka
addikt
gyönyörű összeesküvés-elmélet, de talán nem kéne ennyire feketén-fehéren nézni ezt a kérdést. minden terméknek kell reklám, mert reklám nélkül az emberek nem tudnának létezéséről, tehát nem vásárolnák meg. minden cég reklámoz, aki el szeretne adni valamit, ez így működik a gazdaságban. egészen biztos vagyok benne, hogy rengeteg olyan terméket vettél már, amelyről reklám útján értesültél. ez a reklám nem feltétlenül banner vagy tévészpot, hanem akár szóbeszéd is lehet (pl. a szomszéd mondta, hogy x mosópor jobban mos).
a probléma szerintem az, hogy sok cég nem érti/érzi, meddig mehet el egy reklámmal, mikor lesz az egész kontraproduktív. talán emlékszel, volt az index.hu-n egy pannon reklám, ahol flash-es hógolyókat dobált a szöveg közepére, elég hangos és irritáló hangeffekttel kisérve. no szerintem az a kontraproduktív reklám mintapéldánya, egyszerűen nem értem, hogy egy marketinges hogy lehet ennyire tehetségtelen. valószínűsítem, hogy ilyenek miatt utálod a reklámokat, nem pedig néhány ártatlan banner miatt. -
cucka
addikt
tudod, a weboldalak tulajdonosai és az internetszolgáltatók két külön csoport. előbbi csoport tartja fenn azokat az oldalakat, amelyeket olvasol, utóbbiaknak fizeted a 10k-s havidíjat az internet kapcsolatért. akkor most ki vonjon le micsodát a 10k-s havidíjból?
(az oldal fenntartása alatt ne csak a szerver netkapcsolatára gondolj, hanem hardverre, írók tiszteletdíjára, cikkek esetleges költségeire, satöbbi)
[Szerkesztve] -
cucka
addikt
az online hirdetések 3 százalékkal informatívabbak, és 3 százalékkal kevésbé idegesítőek a tv-reklámoknál.
27 százalékkal simább arcbőr, 19 százalékkal dúsabb haj..
egyébként mióta jelent reklámot a kreatív szó? szerintem nagyon csúnya és magyartalan, plusz félreérthető.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- A VBIOS az oka a Radeon RX 9070 és az X99-es alaplapok inkompatibilitásának
- Path of Exile 2
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Peugeot, Citroën topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Szuper áron eladó Lenovo ThinkPad T14 Gen 1 Touch /Ryzen 5 PRO 4650U/16GB/256 SSD/FHD/IPS
- Bontatlan Lenovo ThinkPad T14s Gen 4
- Samsung UE40NU7192 101 cm / 40 4K UHD Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
- LG 65NANO81T3A 165 cm / 65 4K UHD NanoCell Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3304
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Apple iPhone Xs Max 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 14 Elitebook 830 G5 FHD IPS i5-8350U 3.6Ghz 16GB 256GB SSD Intel UHD Win11 Pro Dokkoló Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest