- Bemutatkozott a Transcend SSD-inek zászlóshajója
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- Félreértések az FSR 4 és a PlayStation 5 Pro körül
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Megcélozta az NVIDIA-t a 2 nm-es node-jával a Samsung
- Hobby elektronika
- Canon EOS DSLR topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megfizethető, Pulse szériás Sapphire alaplap DDR5-ös Ryzenek alá
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
vannak hasonló, elméletben szép dolgok, amelyeket már csak ki kell dolgozni. ilyen például a netes pedofil anyagok terjedése, a terroristák internetes kommunikációs csatornáinak felszámolása, stb.
ez a ''mindenki alanyi jogon befizet a nagy kalapba, aztán majd szétosztjuk'' megoldás se nem igazságos, se nem működőképes, valahogy így osztják a pénzeket az artisjus-nál is. -
cucka
addikt
válasz
#51736960 #39 üzenetére
a fő gond (szerintem) az, hogy a reklámozott dolgok nagy részére nincs is igazán szükségünk, ha nem látnánk a tévében eszünkbe sem jutna megvenni azokat a szarokat.
szerintem ez nem feltétlenül gond. ha hirtelen mindenki tudatos fogyasztó lenne, akkor rengeteg munkahely szűnne meg, mert minek annyi mindent gyártani, ha nem veszi meg senki. az rossz oldala ennek, hogy a nagy cégek tudatosan gerjesztik a fogyasztást (pl. most már nem 20 évnyi működésre terveznek egy tévét, hanem mondjuk 5-re). szvsz ez is baj, de a fő gond ezzel a fajta fogyasztói társadalommal a borzalmas környezetszennyezés, amit generál, ezért ez a rendszer nem lesz túl sokáig fenntartható.
[Szerkesztve] -
cucka
addikt
nem egy titkos csoport, hanem a kapitalizmus összeesküvése ez, ellened.
a szóbeszéd pedig igencsak hatékony marketing, legalábbis bizonyos területeken. egy ilyen példa, ha egy számtechbolt korrekt, garanciális problémánál nem köcsögök, stb. ilyenkor előbb-utóbb fel fog tűnni bizonyos körökben a bolt neve, mint olyan hely, ahol érdemes vásárolni. ellenpélda mondjuk a tv shop, ahol kínai dzsunkát árulnak forradalmi, kítűnő minőségű termékként, és hát nagyon sokan emiatt elvből nem vesznek onnan semmit.
abban egyetértünk, hogy a flash-t a weboldalak 99%-án hibásan használják. (egyébként a pdf-et is) -
cucka
addikt
elméletben szép dolog, gyakorlatban megvalósíthatatlan, hogy minden oldalt egyformán auditáljanak, ezen kívül remek táptalaja lenne a csalásoknak. az internetet nem lehet ilyen formában kormányzati eszközökkel szabályozni. például dvd filmeknél egyszerűbb a helyzet, mert pontosan lehet tudni, hogy miből hány darab fogyott, készülnek számlák, stb., erre lehet alapozni.
-
cucka
addikt
gyönyörű összeesküvés-elmélet, de talán nem kéne ennyire feketén-fehéren nézni ezt a kérdést. minden terméknek kell reklám, mert reklám nélkül az emberek nem tudnának létezéséről, tehát nem vásárolnák meg. minden cég reklámoz, aki el szeretne adni valamit, ez így működik a gazdaságban. egészen biztos vagyok benne, hogy rengeteg olyan terméket vettél már, amelyről reklám útján értesültél. ez a reklám nem feltétlenül banner vagy tévészpot, hanem akár szóbeszéd is lehet (pl. a szomszéd mondta, hogy x mosópor jobban mos).
a probléma szerintem az, hogy sok cég nem érti/érzi, meddig mehet el egy reklámmal, mikor lesz az egész kontraproduktív. talán emlékszel, volt az index.hu-n egy pannon reklám, ahol flash-es hógolyókat dobált a szöveg közepére, elég hangos és irritáló hangeffekttel kisérve. no szerintem az a kontraproduktív reklám mintapéldánya, egyszerűen nem értem, hogy egy marketinges hogy lehet ennyire tehetségtelen. valószínűsítem, hogy ilyenek miatt utálod a reklámokat, nem pedig néhány ártatlan banner miatt. -
cucka
addikt
tudod, a weboldalak tulajdonosai és az internetszolgáltatók két külön csoport. előbbi csoport tartja fenn azokat az oldalakat, amelyeket olvasol, utóbbiaknak fizeted a 10k-s havidíjat az internet kapcsolatért. akkor most ki vonjon le micsodát a 10k-s havidíjból?
(az oldal fenntartása alatt ne csak a szerver netkapcsolatára gondolj, hanem hardverre, írók tiszteletdíjára, cikkek esetleges költségeire, satöbbi)
[Szerkesztve] -
cucka
addikt
az online hirdetések 3 százalékkal informatívabbak, és 3 százalékkal kevésbé idegesítőek a tv-reklámoknál.
27 százalékkal simább arcbőr, 19 százalékkal dúsabb haj..
egyébként mióta jelent reklámot a kreatív szó? szerintem nagyon csúnya és magyartalan, plusz félreérthető.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Canon EOS DSLR topic
- Napelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Apple iPhone 13 Pro , 128GB , Kártyafüggetlen
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest