Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz WN31RD #17 üzenetére

    gyönyörű összeesküvés-elmélet, de talán nem kéne ennyire feketén-fehéren nézni ezt a kérdést. minden terméknek kell reklám, mert reklám nélkül az emberek nem tudnának létezéséről, tehát nem vásárolnák meg. minden cég reklámoz, aki el szeretne adni valamit, ez így működik a gazdaságban. egészen biztos vagyok benne, hogy rengeteg olyan terméket vettél már, amelyről reklám útján értesültél. ez a reklám nem feltétlenül banner vagy tévészpot, hanem akár szóbeszéd is lehet (pl. a szomszéd mondta, hogy x mosópor jobban mos).
    a probléma szerintem az, hogy sok cég nem érti/érzi, meddig mehet el egy reklámmal, mikor lesz az egész kontraproduktív. talán emlékszel, volt az index.hu-n egy pannon reklám, ahol flash-es hógolyókat dobált a szöveg közepére, elég hangos és irritáló hangeffekttel kisérve. no szerintem az a kontraproduktív reklám mintapéldánya, egyszerűen nem értem, hogy egy marketinges hogy lehet ennyire tehetségtelen. valószínűsítem, hogy ilyenek miatt utálod a reklámokat, nem pedig néhány ártatlan banner miatt.

Új hozzászólás Aktív témák