Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz Komplikato #408 üzenetére

    A Flight Simulator X bemutatott ''DX10'' kepei Photoshop es nem is valami minosegi munka.

    ''...példa a normális Eye-Candy szintű Motion Blure megvalósítására a Geometrai Shaderek segítségével...''

    ? :F

    Eye-Candy = csicsa, tehat annak hogy ''normális Eye-Candy szintű'' nem sok ertelme van. Es hogy geometriai shaderel hogy oldanak ezt meg amikor a motion blur minimum frame buffer szintu effekt, max a bonyolultabb megoldasa lokalisan van limitalva, de meg mindig pixel effekt. A mozgas vektort atadhatod a shadernek, de ehez nem kell a GS.

    ''Viszont engem sokkal jobban izgat a DirectSound3D, mert hócipőcském tele van az EAxXegyeduralmával (miközben sokkal jobb API-k haldokolnak és tünnek el) ...''

    Na akkor nagyon szomoru leszel, mert a Vista-ban eltunik a directx hardveres audio gyorsitas. OpenAL lesz az egyetlen normalis megoldas. Amibe a Creative onti bele a legtobb fejlesztest. Egyebkent melyik jobb API-k tuntek el? Figyelmek kivul hagyva azt hogy az EAX nem egy API...

    Lehet az utobbi idoben ugy tunik basztatlak vagy valami, de nem igy van. Egyszeruen azokba a topic-okba irsz amik engem is erdekelnek es te irsz a legtobbet :)

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák