Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
Komplikato
#408
üzenetére
A Flight Simulator X bemutatott ''DX10'' kepei Photoshop es nem is valami minosegi munka.
''...példa a normális Eye-Candy szintű Motion Blure megvalósítására a Geometrai Shaderek segítségével...''
?
Eye-Candy = csicsa, tehat annak hogy ''normális Eye-Candy szintű'' nem sok ertelme van. Es hogy geometriai shaderel hogy oldanak ezt meg amikor a motion blur minimum frame buffer szintu effekt, max a bonyolultabb megoldasa lokalisan van limitalva, de meg mindig pixel effekt. A mozgas vektort atadhatod a shadernek, de ehez nem kell a GS.
''Viszont engem sokkal jobban izgat a DirectSound3D, mert hócipőcském tele van az EAxXegyeduralmával (miközben sokkal jobb API-k haldokolnak és tünnek el) ...''
Na akkor nagyon szomoru leszel, mert a Vista-ban eltunik a directx hardveres audio gyorsitas. OpenAL lesz az egyetlen normalis megoldas. Amibe a Creative onti bele a legtobb fejlesztest. Egyebkent melyik jobb API-k tuntek el? Figyelmek kivul hagyva azt hogy az EAX nem egy API...
Lehet az utobbi idoben ugy tunik basztatlak vagy valami, de nem igy van. Egyszeruen azokba a topic-okba irsz amik engem is erdekelnek es te irsz a legtobbet
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyedi ékszerdobozka
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3582, 100% Akksi
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080 (ELKELT)
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





