Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Korszakok keverednek a HYTE legfrissebb, lekerekített külsejű házában
- TCL LCD és LED TV-k
- Önvédelmi fegyvernek is elmenne a Keychron analóg billentyűzete
- Milyen processzort vegyek?
- Apple asztali gépek
- Mini-ITX
- RAM topik
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
válasz
mikk2000
#304
üzenetére
Úgy megy a móka, hogy adott fényforrás és objektum pozíciójának megállapítása (vagyis nagyjából a VS műveletek) után következik egyből a fény/árnyék textúrák generálása, amihez esetleg előregyártott adatokat is használnak, majd ezután jön még a pixel shader rész, ami közben használódnak fel ezek a textúrák. Korábban erre azért volt szükség, mert a fény/árnyék textúra kiszámolása + a Pixel Shader program nem fért bele a maximális PS programohosszúságba.
Most (DX9-ben), a hosszabb lehetséges kóddal meg lehet azt csinálni, hogy belerakják azt a számolási részt is a programba, amit a textúrát generálta. Így kimaradhat a textúra memóriába írása majd onnan visszaolvasása, de a számolásigény megnő. Éppen azért kell/érdemes ezt a textúra elkerülős módszert alkalmazni, mert a memóriapiszkálás elkerülésével többet nyernek mint amennyit a többletszámolással veszítenek.
A másik dolog a procedurális textúrahasználat. Erről régebben írtam részéletesebben [link].
Új hozzászólás Aktív témák
- November 24-én jön a Honor 500, itt az első kép róla
- Fordulat: időben startol S26+, nézd meg, milyen lesz!
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Xbox Series X|S
- Korszakok keverednek a HYTE legfrissebb, lekerekített külsejű házában
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- TCL LCD és LED TV-k
- Önvédelmi fegyvernek is elmenne a Keychron analóg billentyűzete
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- Kezdő Gamer PC-Számítógép!Csere-Beszámítás! I5 6500 / RX580 8GB / 16GB DDR4 / 512 SSD
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus B150-Pro i5 6500 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Rampage SHIVA 450W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


